Kao glavno lice kampanje za prolećnu kolekciju kuća Stuart Weitzman izabrala je Kate Moss.
Crno – bele fotografije slikao je Mario Testino i ovo je prvi put da Kate Moss reklamira samo obuću.
„Divno sam se provela na snimanju za Stuart Weitzman kampanju. Veoma sam srećna što sam lice ovog brenda za predstojeću sezonu“, rekla je čuvena manekenka. „Rad sa Mario Testinom je uvek zabavan, a bilo je predivno što sam upoznala i Stuarta na setu.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti