Vrtoglavi uspeh kojim se od male obućarske radionice brend Jimmy Choo vinuo u sam vrh sveta visoke mode ova kuća proslaviće objavljivanjem knjige.

- Nekada davno, na londonskom East End-u postojala je jedna obućarska radnja. U isto vreme, u Zapadnom Londonu živela je lepa i pametna mlada žena koja se radeći u jednom veoma poznatom i glamuroznom magazine specijalizovala za asesoare, a posebno cipele. Obućar je bio Jimmy Choo, dok je Tamara Mellon iz britanskog magazina Vogue bila ta mudrica. Sve ostalo je, kako bi se to reklo, istorija – napisao je u uvodniku ove džepne monografije britanski modni novinar Colin McDowell.

Kao kreativna direktorka Tamara Mellon takođe se obratila javnosti ovim povodom, razotkrivši jednu od tajni uspeha ovog sve popularnijeg brenda.

- Svaki naš par cipela dobija svoje ime i obraćamo im se u ženskom rodu. Modne ikone koje sam odabrala da se pojave u ovoj knjizi, jesu delom žene koje mi predstavljaju inspiraciju, ali su one istovremeno i same cipele. U firmi stilove obuće opisujemo kao da su u pitanju dame i posmatramo ih kao zasebne ličnosti sa sopstvenom životnom pričom. Glenys će tako prisustvovati otvaranju izložbe pre nego što se zaputi natrag u London avionom. Macy je krenula na šminku i frizuru pre nego što baci u trk. Fleur od jutros ima sastanak odbora, a posle ide na ručak sa svojim bankarom. Od hiljada stvorenih cipela, svaka ima svoju priču. Kada krenu u svet, žene koje ih nose upisuju im nove priče – poetski je opisala Tamara kako Jimmy Choo i ona stvaraju svaki dan.