Od kada je u martu preuzela vođstvo na mestu kreativnog direktora Givenchyja i tako postala prvi ženski dizajner na čelu ove modne kuće, Clare Waight Keller ne preza od izazova. Na tržištu se upravo pojavila nova jesenja kampanja koju potpsiuje Clare za Givency, dok zasluga za moćne fotografije preuzima ništa manje talentovan Steven Meisel.

"Transformation seduction" dolazi u crno-belom formatu, naglašavajući moćan i seksepilan izgled jesenje kolekcije.

Modeli Saffron Vadher i Elias Bouremah kao glavni predstavnici muške i ženske kolekcije plene izgledom koji vas uvlači u priču na fotografiji, a na njoj se nalaze komadi od zavodljive crne čipke, te muških pantalona sa detaljima od satena i nikako ne smemo zaboraviti jednog od glavnih statista - mačku koja na sebi ima Givency ogrlicu.

Približavanje korenima sofisticirane elegancije kakvu je postavio osnivač kuće Hubert de Givenchy, pre više od pola veka, vidljivo je već u ovom deliću tek otkrivenog editorijala, ali i udaljavanje od nekadašnjih muza Riccarda Tiscia, Kardashian i Jenner klana, te popularnih imena iz sveta mode i muzike, poput Rihanne - osoba koje su na neki način komercijalizovale brend i postale njegovi najveći predstavnici i to iz prijateljskih razloga.

Prosto, vreme je da se brend vrati korenima koji nemaju nikakve veze sa kičom koji Kim i njene sestre promovišu.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/