Hedi Slimane odavno već nema potrebe da se dokazuje kao savršen kreativni direktor Saint Laurenta. On Saint Laurent prostim rečima PRODAJE.

I to ne samo savršenom, moćnom modom već i autentičnim vizuelnim kampanjama koje upravo on snima za brend, marketingom koji uključuje poznanstvo sa velikim brojem muzičkih zvezda koje osećaju i nose njegovu modu i u off duty izdanjima.

Sve to je doprinelo da Saint Laurent postane popularan brend koji ima svoju vernu armiju fanova i obožavalaca koji prate sve što Hedi uradi...

Njegovo proleće je uvek obeleženo rokenrol elementima koji se mahom oslikavaju u smelom i čestom korišćenju kože, nitni i lanaca. Njegove manekenke tako skoro na svakoj reviji izgledaju kao najzavodljivije grupi devojke koje prate aktuelne rok bendove stilizovane u kožne, moto jakne, skinny noge, svetlucave, shiny haljine i razbarušenu, divlju kosu. S minimalnom upotrebom šminke... 

U najnovijoj kolekciji Hedi je svoj rokenrol vajb nekako malo "utišao", odnosno odenuo u vintage elemente poput elegantnih slip haljina, kratkih bundica i catchy teksasa komada. Varijacija slip haljina je dominirala dobijajući u nekim komadima grunge momenat ukrašena velvet pačvork detaljima i metaliziranim materijalima ali i glam krznom i perjem. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija

Saint Laurent je Kate Moss, Courtney Love, Charlotte Gainsbourgh...svaka muzička i modeling zvezda koja svoju odeću nosi sa rokenrol vajbom. Ovoga puta umesto kožne jakne i svetlucavih haljina, u fokusu kolekcije je bila večna SLIP haljina...