"Ovo je žena koja iza sebe ostavlja varnice. Ona izaziva, ona zavodi," objašnjava Dries.

I Dries je u pravu. Njegova žena ne može da prođe nezapaženo na ulici. Ona je retro, moderna, vanvremenska, drugačija, ekcentrična, egzotična. Ona pripada i prošlosti ali i sadašnjosti, i Zapadu, ali i Orijentu.

Moda belgijskog dizajnera je neverovatno dekorativno, puna tekstila i prefinjene estetike Orijenta. Moćan miks ženstvenosti i egzotike koji uvek rezultira sjajnom kolekcijom u kojoj je svaki komad malo remek-delo.

Pariska revija je bile definitivno top revija drugog dana na PFW. Praćena muzikom koju je svirao kvartet Balanescu svaka manekenka je na pisti prikazala jedan senzualan boho look koji je imao kosu u stilu glam 40-ih, dok je kroj pripadao snažnim 50-im koje su opet flertovale sa Japanom u vidu satenskih ogrtača i kaputića.  

Boja i print su kao i u prethodnim Driesovim kolekcijama dominantna nota tokom cele revije. Ovoga puta Dries je kombinovao moćan grafički print sa snažnom, svetlucavom teksturom brokat i žakard materijala. To je rezultiralo u raskošne i bogate jaknice i kapute koji su izgledali kao deo neke tapiserije.

Poseban detalj su bili komadi od tila ( mantil, volumizirana suknja, haljine u viktorijanskom stilu) koji su "razbili" satensku dominaciju, kao i čarape od decentne čipke koje su izgledale nalik tetovaži na telima manekenki. Od aksesoara moramo da pomenemo kaiševe i platforme, kao i savršene naočare koje su na jedan chic način nadogradile izdanja, posebno ona rezervisana za široke pantalone.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija

Obožavamo Driesovo dekorativno odevanje žene i njegov osećaj za maestralni spoj nespojivog.