Britanski brend je opet pokazao kako su u accessories igri glavni, bar na britanskom tlu! Jedini koji još mogu da im pariraju su njihova večna konkurencija i ipak daleko uspešniji - Burberry. Svesni toga ljudi ispred Mulberryja, na čelu sa kreativnim direktorom Johnny Cocom su sav novac stavili na modne detalje i klasične britanske tartan dezene, i ako nas pitate - za sada imaju najbolju prolaznu ocenu na #lfw.

Ali dobro, ni Roxy nije bila, kao i pomenuti Burberry. Elem, vratimo se Mulberryju.   

Opšte je poznato koliko se britanski brendovi oslanjaju na tradiciju i kostime iz sopstvene istorije/običaja. Zato smo u najnovijoj Mulberry kolekciji videli veliki broj modela dizajniranih kao svojevrstan omaž prepoznatljivom smeđem karo dezenu koji i dalje krasi gospodska engleska odela, ali i ogrtače inspirisane konjičkom uniformom. Za glavnu inspiraciju ipak nije poslužila klasična atmosfera britanskih country kućica, već sedamdesete.

"Istražili smo sopstvenu arhivu, posebno period iz sedamdesetih te većina printova se oslanja na već prikazane dezene, samo u modernijoj, drugačijoj interpretaciji te možemo slobodno da kažemo kako je prolećna kolekcija omaž našem nasleđu," izjavio je Johnny Coca nakon revije koja je privukla veliku pažnju influansera i urednika. 

Upravo smo taj utisak i imali - sve je već viđeno, a opet novo. Tome je najviše doprinela proporcija, odnosno ogromni krojevi koji su dominirali na modelima haljina, prsluka, ogrtača kojima su kontrirali modeli vunenih suknji A kroja i svilene pussybow bluze. Ipak najveći kvalitet kolekcije je u već pomenutim detaljima - kožnim čizmama, savršenim statement torbama u jarkim nijansama ljubičaste, narandžaste, plave.  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/