Iako su ga proslavile kombinacije teget i crne, Giorgio Armani i te kako zna kako da se snađe u veličanstvenim nijansama crvene.

Upravo je ova boja obeležila najnoviju haute couture kolekciju italijanskog kreatora i to u vidu sofisticiranih žena u crvenom koje su imale onaj prepoznatljiv damski i minimal look koji Armani već decenijama neguje. 

Uvek „oslonjen“ na svoje slavne devedesete koje savršeno reciklira i na pragu 21. veka, Armani nalik Karlu visoku modu doživljava kao jedno zabavno igralište u kom može da se igra do mile volje. Njegova žena je samouverena, seksi i obožava klasičan kroj i kvalitetne materijale. Umesto cvetnog printa bira geometrijski, dok svetlucavo preferira da provuče tek u vidu jednog komada ili detalja. I uvek se vodi parolom: manje je više.

Zato smo videli veliki broj kostima sa prepoznatljivim stilom dizajnera, kratke kapute i pelerine koji se šire u A formu od ramena, sve sa neobičnim načinom kopčanja, i seksepilne suknje visokog struka sa šlicem u prednjem delu. 

Ne bi li se više približio mlađoj publici, Armani je odlučio da u kolekciji uvrsti i izazovne haute couture šortseve, takođe visokog struka koje je nadogradio strukiranim sakoima sa puf, oblim rukavima. Džepovi su se potrudili da svaki look izgleda nonšalantno i chic.

Detalji su bili minimalni – kožne, crvene i crne narukvice, jednostavne, kompaktne  torbe na rame ili pismo tašne od mekane kože i sandale sa kaiščićima, sem masivnih mrežastih velova s tufnama u crvenoj boji koje su nadogradile koktel haljine u drugom delu revije.   

Kraj je pripao gotik venčanicama od tila i organdina koje su donele dašak prošlosti na pistu i flešbek Norme Desmond iz Bulevara sumraka (Sunset Boulevard). 

Od klasike do scene nekog noir filma u kom glavnu ulogu glumi Norma Desmond. Bila je ovo jedna chic i gotik revija u režiji italijanskog dizajnera.