Umesto da napravi malu pauzu od modelinga nakon porođaja, kao neke njene koleginice, manekenka Lara Stone je uspela da nam servira možda i svoju najbolju kampanju do sada!

Naime, platinasta manekenka je uveličala poslednju kampanju britanske kreatorke Stelle McCartney, odnosno njenog prvog parfema STELLA koji već deset godina spada u najprodavanije na svetu. Fotografije koje najavljuju kampanju već su izazvale hvalospeve na račun neverovatnog Larinog tela (manekenka se porodila pre godinu dana) kojoj je materinstvo definitivno donelo novu dozu šarma.

"Lara je bila savršen i jedini izbor za ovu kampanju jer je mlada i ima tu nevinost u očima i telu koja je izdvaja. Pri tom, materinstvo joj itekako prija, s obzirom da je nedavno rodila zdravog, malenog dečaka. Sviđa mi se kako je na fotkama ispala tako krhko i nežno, imate osećaj da bi jedan dodir mogao da je slomi. Plus, ima minimalnu šminku, ali bukvalno samo podlogu i to je to. Zar vam nije seksi?. Meni je čarobna,“ izjavila je Stella.

Kampanju je uslikao duo Mert Alas i Marcus Piggott, a u fokusu nije bila samo prvo fotografija na kojoj su Mert i Marcus intimne delove manekenke „pokrili“ uz pomoć parfemskih bočica, već i još jedna  na kojoj su u fokusu Larine pune usne u kojim drži ljubičastu bočicu parfema, vidno pokvašenu kao da je uzeta iz neke činije s ledom.

"Lara ima neverovatne usne i iako nisam upućena u beauty svet i ne znam šta se trenutno smatra trendom u svetu usana, meni su njene usne tako seksi i zavodljive i odmah sam zamislila da uslikamo bočicu s fokusom na njene usne, poprskamo ih vodom i da ćemo odmah dobiti taj seksepilan faktor,“ izjavila je Stella.