Seksizam nije novina u svetu reklama. Čak naprotiv, toliko se odomoćio da nam se čini kako je skoro 80% reklama u njegovim raljama, što je krajnje poražavajuće. Pogotovo jer se poslednjih godina „žensko“ telo još više čini nam se koristi kao glavni „alat“ u promovisanju najpoznatijih proizvoda, brendova.    

Ovaj negativni trend već neko vreme podstiče mnoge organizacije i individualce da se bore ne bi li uspeli da smanje količinu seksizma. Holly Eagleson i Lauren Wade su jedne od dama koje su na website TakePart odlučile da se pozabave ovim problemom, reoblikujući poznate modne kampanje tako što su ženske uloge zamenili muškim, u želji da skrenu pažnju na kontroverzne kampanje ali i da postave pitanje: Koliko bi seksizam uperen ka jačem polu potrajao?    

Većina izabranih kampanja su delo možda i najkontroverznijih ljudi iz sveta mode: fotografa Terryja Richardsona i bivšeg izvršnog direktora brenda American Apparel, Dova Charneya.

Opšte je poznato koliko je Richardson orijentisan na kampanje koje imaju seksualnu konotaciju, dok je Charney bio izbačen iz kompanije koja obožava da snima provokativne i šokantne reklame, nakon što je otkriveno da je voleo da šeta go pred zaposlenima, kao i da je više zaposlenih dama optuživalo nekoliko za seksualno uznemiravanje.

“Charney i Richardson su pravi predstavnici onih koji u medijima pokušavaju na sve moguće načine sa seksualnom konotacijom  da prodaju bilo šta. Njihova saradnja za American Apparel je bila uvek ponižavajuća za sve žene, pornografskog vajba u kojem su skoro sve manekenke imale facu kao da su pijane ili drogirane,“izjavila je Lauren Wade za Huffington Post.

Lauren i Holly se nadaju da će ova kampanja redefinisati budeće kampanje i skrenuti pažnju na činjenicu da je seksizam nepotreban i ponižavajuć u svim reklamama.  

“Verujemo da će ‘Photoshopirani momci’ skrenuti pažnju javnosti na činjenicu da je korišćenje ljudskog tela na ovaj način krajnje smešno i poražavajuće“, dodala je Wade koja smatra da su žene ipak ključ ove promene, odnosno da dok god ne dignu glas protiv ovakvih reklama i budu naviknute, ništa se neće promeniti.