Najnovija kampanja za posledjni parfem iz linije Just Cavalli u kojoj Georgia May Jagger sugestivno flertuje svojim senzualnim izgledom, definitivno na prvi pogled izgleda provokativno. Ali nije zavodljiv pogled, kao ni seksepil 22-godišnje Jagger izazvao niz burnih reakcija, već slovo H, istetovirano ne samo na Georgiji već i na muškom modelu, na različitim mestima na telu.

Sporna kampanja sa ćerkom Micka Jaggera, nije samo izazvala i burne reakcije širom društvenih mreža, već i proteste organizovane širom Dizeldorfa, Londona i Los Anđelesa, gradova u kojima je prvobitno puštena reklama.

Burne reakcije je pokrenulo upravo istetovirano, stilizovano slovo „H“, koje pojedini islamski vernici smatraju spornim jer predstavlja simbol korena arapske reči„Allah. Više od pola miliona slebdenika islamskog sufizma zahteva samo jedno - da se sporni simbol ukloni iz pomenute kampanje.

“Kada odlučite da iskoristite za potrebe neke kampanje jedan ovako bitan religijski simbol, ne bi li ostvarili određenu novčanu dobit, to može samo ovako da se shvati kao potpuno nepoštovanje koje imate prema jednoj religiji. To je uvredljivo i ponižavajuće“, rekao je jedan od okupljenih demonstranata.