Dizajn brenda Vuletichortig potpisuje mladi duo Petra Vuletić i Saša Hortig, koji su ovom kolekcijom osigurali svoje mesto na dolazećoj nedelji mode - Cro A Porter-u.
Kolekcija je inspirirana tekstilnim instalacijama umetnika Roberta Morrisa. Presavijanje materijala te manipulacija istim bila je polazna tačka straživanja. Odevni predmeti izrađeni su od neoprena, industrijske mreže te reteksa – redom industrijskih materijala, po inspiraciji na Morrisa koji je takođe koristio industrijske materijale za svoje instalacije.
Svaki od ovih odevnih predmeta složen je tako da se vrlo laganim potezom raskopča i pretvori u drugi, odnosno veći odevni predmet, zavisno o potrebi. Kako svaki odevni predmet ima mogućnost transformacije te prilagođavanja telu osobe koja ga nosi, bez problema ti odevni predmeti funkcionišu na ženi i na muškarcu.
U kampanji je tu tezu potvrdio model Boris P., a upravo je skulpturalnost materijala ponela glavnu ulogu u scenariju predstavljene kampanje. Za make up je zaslužna bila Petra Sever, a fotografije potpisuje Marija Gašparović.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti