Kada je 2015. Bella Hadid prvi put prošetala pistom, svetu je bila znana samo kao mlađa sestra već tada vrlo uspešne Gigi Hadid. U doba nepotizma, a i činjenice da im je majka Yolanda Hadid bila model, Bellina želja za karijerom u modelingu nije bila iznenađujuća, te je sebi polako, ali sigurno osigurala ime u modnom svetu...

Od svog prvog zvaničnog pojavljivanja na pisti do danas, Bella, punog imena Isabella Khair Hadid, nanizala je preko deset naslovnica mnogih izdanja Vogua, osim onog američkog (šuška se da Anna Wintour preferira Gigi te tako u širem luku izbegava mlađu sestru), i reklamne kampanje za Moschino, Fendi, Nike i mnoge, mnoge druge. Nedavno je osvanula na naslovnici meksičkog Voguea i mada još nije dobila neku jaču samostalnu naslovnicu poput američkog ili pariskog Voguea (dobila je britanski), njena karijera napreduje munjevitom brzinom i jača u onom segmentu koji je danas izuzetno bitan za marketinški uspeh modela - biti Instagram influenserka.

U čemu leži ta Bellina tajna? Ona prvenstveno od samog početka nije krila da je svesna kako je njeno prezime debelo olakšalo prve korake koje je napravila u modnom svetu, ali nije ni prezala od odgovaranja  kritičarima kojima često zna odbrusiti i reći da ona radi sa istom upornošću kao i model nepoznatog imena. 

Nismo sigurni gde tu leži istina, ali na Instagram profilu ove ambasadorke Dior Beautyja i Tag Heuera često možemo videti kako u roku od sedam dana prođe šest različitih lokacija. Na svakoj od tih šest lokacija ona se prošeta sa različitom frizurom, outfit promeni 12 puta, a portali posledično pucaju od članaka inspirisanih upravo njenim stajlingom.

Ne odmažu joj ni mnogobrojna prijateljstva koja je stekla u modnom svetu, tako ju je jedan od najpoznatijih supermodela svih vremena, Naomi Campbell, učila da šeta po pisti.

Od ostalih modela svoje generacije, Bellu ističe stil odevanja o kome se nakon svakog pojavljivanja svi raspisuju. Popularnost njenog modnog stila krije se iza njenih raznolikih outfita i ponekad neobičnih kombinovanja komada. 

Za razliku od svoje sestre, koja preferira ležerniji, kalifornijski stil, Bella se ne plaši da riskira i čini se kao da nema toga što u ime mode ne bi stavila na sebe. U ponedeljak će se ležerno prošetati u Diorovom jarko žutom odelu, u utorak u vintage Chanel bodyju i boyfriend farmericama, a u sredu u Off-White trenerci i duksu. Lako je kada si muza, ali prvenstevno drugarica, svakog trećeg dizajnera. 

Na nju veliki uticaj zasigurno imaju i njeni prijatelji, među kojima se nalaze i DJ duo Simi i Haze, poznati po svom hypebeast stilu. Tako Hadid često u ranim danima prigrli trendove pa se već duže vreme ne odvaja od mikro sunčanih naočara i oversized odevnih komada. Činjenica jeste da gde god da se Bella pojavi, modni svet, a i onaj obični, poludi, a njenih 18 miliona Instagram pratilaca pomno čeka da vidi kakav će novi look Bella predstaviti i gde mogu pronaći te, ne uvek tako dostupne, komade. 

Nadalje, suprotno od Gigi, koja retko na Instagram stavlja detalje svog svakodnevnog života, Bella redovno objavljuje gde je, šta radi i sa kim je. U vreme kada su društvene mreže svakodnevica, Bella to u potpunosti iskorišćava pa tako što god ona stavi na sebe se brže-bolje nazove trendom. S vremenom je postala jedna od najboljih PR mašina za apsolutno sve pa je tokom Filmskom festivala u Kanu bila čak i zaštitno lice saradnje između Magnum sladoleda i dizajnera Alexandera Wanga.

U čitavoj Bellinoj priči dominira njen sveprisutan pozitivan stav i smešak na licu koji jednostavno uverava da bi nam u njenom društvu bilo najugodnije. Ta energija i pristupačnost kojom zrači osigurava joj velike simpatije javnosti, a potom i simpatije čelnika velikih brendova koji je žele kao zaštitno lice svog proizvoda. 

Ako je Gigi pomalo nedodirljiva lepotica s naslovnice, Bella je energična devojka iz susedstva što je u prevodu marketinški zicer za sve mass brendove. Po pisanju Forbes magazina Bella je u 2017. godini zaradila šest miliona dolara što je impresivan iznos za devojku koja ima 21 godinu, a koja je u ovom poslu tek nešto više od dve godine. 

Ne sumnjamo da će finansijski izveštaj za 2018. godinu biti uvećan za koji milion. Samo u prvih šest meseci ove godine dobila je kampanje za Dsquared, Bulgari, Magnum, MaxMaru, Giuseppe Zanotti i Dior Beauty. 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/