Da veliki broj dizajnera voli i praktikuje #famillyaffair svesni smo. Prada, Gucci, Fendi, Versace, Ralph Lauren, Carolina Herrera samo su neki od brednova gde je porodica na prvom mestu i ključan faktor u poslovanju. Zato je samo pitanje vremena kada će Victoria Beckham u svoje kampanje i poslovne angažmane uključiti sopstvenu decu. 

Jedna od dama koja se isto oslanja na porodicu je Diane von Furstenberg koja je predstavila svoju prvu kamapanju nakon što je kuću napustio Jonathan Saunders. Od tada njegovo mesto je nasledio Nathan Jenden koji je na toj poziciji bio već od 2001. do 2010.

Za svoju povratničku kampanju Jenden je izabrao 18-godišnju unuku slavne kreatorke Talitu von Furstenberg.

"Pre deset godina bili smo deo PITTI-a u Firenci. Reviju smo održali u velikoj privatnoj bašti, a u prelepoj Toskani se zadržali još sedam dana. Moja unuka Talita tada je imala nepunih 9 godina i poželela je da ide sa mnom na taj put. Rekla sam joj da ću je povesti pod jednim uslovom: da radi! I radila je. Pomagala je gde god je mogla i super smo se zabavili tada. Sada je odrasla mlada dama i naša muza. Pozirala je ceo dan kao da je profesionalni model", napisala je Diane na svom Instagramu.

18-godišnja lepotica u najnovijoj kampanji brenda izgleda kao modeling zvezda iz sedamdesetih sa raspuštenom svetlokestenjastom kosom, prirodnim izgledom odevena u lepršave animal print haljine u limun žutoj, kombinezone i ultimativne haljine na preklop.