Ovde je reč o neobičnom čoveku koji, bez obzira na to što važi za velikog web preduzetnika, u dvorištu firme zaliva lavandu, mentu i ruzmarin, dok u svojoj bašti gaji povrće i aromatično bilje za tratoriju društvene ishrane svojih zaposlenih. Tih dvesta ljudi mogu sebi da dozvole i po koju partiju ping-ponga ili zen opuštanje od  nemilosrdnih monitora. 

Kako ste otkrili da će online biznis postati toliko bitan?

Gledajući u svoju decu koja sada sada imaju 15 i 20 godina. Praktično su rođeni su sa webom, tim neverovatnim poklonom koji kao da nam je nebo poslalo. Jednog dana  rekao sam sebi: „Kod ove generacije došlo je do velike promene u ponašanju,  mišljenju i u glavi.“ Zato sam pokušao da učinim najbolje što mogu za svoj posao i organizujem ga tako da se obavlja preko neta, a to je sada 95 odsto ukupnog prometa.

Vaš čuveni event Firenze 4ever bio je izvanredan performans sa 40 modnih blogera iz celog sveta? 

Posle sedam godina tradicije organizovanja tog interesantnog događaja, pomislio sam da je došao trenutak za promene. Dostigli smo vrhunac popularnosti. Rezultat  je i  velika knjiga sa svim editorijalima koje smo za to vreme napravili. Blogging je na početku bio nešto lično i spontano, a sada je postao ozbiljan i unosan posao za koji više nismo zainteresovani. Odlučili smo da  lansiramo drugačiji projekat čiji smo početak nedavno obeležili velikom žurkom. U junu smo objavili prvu ediciju sa Sergio Rossijem, a u julu sa D&G. Svakog meseca sarađivaćemo sa drugim dizajnerom. Ideja je da se uspostavi specijalna saradnja između LVR i njih i sve što se tu nađe, moći će da se kupi samo online. Sledećeg jula planiramo da otvorimo prostor od 2.000 kvadrata koji će biti biti posvećen dvadesetogodišnjacima. Računamo na millennial  generaciju koja imaj drugačiji mentalitet, stil odevanja, ishrane i sveg ostalog, zahvaljujući webu i novim tehnologijama. Otvaramo im prostor gde mogu da se sretnu, upoznaju, razmene mišljenja i fizički budu zajedno, a ne samo virtuelno.

LVR je odavno jedan od najuticajnijih online concept storeova? 

Trebalo je  da to bude prodavnica u kojoj ljudi pre svega doživljavaju uzbuđenje. Od početka sam želeo da vide nešto što nisu očekivali. Zato ćemo u novom velikom prostoru svima koji gaje strast prema modi i dizajnu ponuditi koncept totalnog života gde će ljudi moći da provedu ceo dan, sede, listaju magazine, piju kafu ili čaj, doručkuju, ručaju i večeraju, šminkaju se, koriste sve  sadržaje naše kuće. Ili pak ne rade ništa, upoznaju se, viđaju sa prijateljima.  

Sam izlog LVR toliko je inspirativan i čuven da menja pogled na svet mode.  

U izlog stavljamo sve što može da se zamisli. Odeću gotovo nikad, ili vrlo retko, zato što bi to bilo normalno, a mi stvaramo neočekivano. U našoj ponudi postoji oko dvadeset hiljada komada za svaku sezonu. Pošto ne možemo da pokažemo sve što imamo u radnji, onda nećemo da pokažemo ništa. Naš cilj je da kod ljudi izazovemo radoznalost zbog koje će poželeti da uđu.

Na krovu i dalje imate otvoren bar za mušterije?

I u njemu stalno menjamo enterijer i sadržaje. Na monitorima se može videti šta će narednog meseca biti na online prodaji.

Vaša porodična priča scenario je za film iz zlatne holivudske ere?

Sve počinje sa mojom bakom Luisom Jaquin koja je bila Francuskinja. Rođena je u Parizu u bogatoj porodici, a bavila se dizajnom šešira. Početkom dvadesetog veka otvorila je i svoj butik. Tako je počela ta filmska priča koja  traje 117 godina. Moj deda bio je iz Firence gde se bavio trgovinom slamom. Uskoro se  između njihovih firmi razvila poslovna saradnja. Tako su se upoznali. Jedno vreme oboje su živeli u Parizu, a kada se rodila moja majka, vratili su se u Firencu i otvorili prvu radnju koju je moj otac otkupio 1930. Ne samo što je proširio  posao angažujući lokalne krojače da prave male kolekcije  odevnih predmeta, nego se i oženio gospođicom Panconesi. Posao sam preuzeo početkom sedamdesetih, ali, tragao sam za nečim novim. Sve se promenilo 1999. kada sam otvorio online prodavnicu.

Koji brendovi su bili najprodavaniji u početku, a šta fashinisti naručuju online?

U početku su to bili veliki, već etablirani, internacionalni brendovi. U prodavnici je prodavano ono što je neobičnije, jer su kupci to mogli da vide i dodirnu, što im je stvaralo utisak da manje rizikuju. Online ekipa naručuje poznate, svuda  prepoznatljive brendove jer tako idu na sigurno. Poslednjih godina trend je da mladi ne žele da budu uniformisani, već da eksperimentišu. Zbog toga iz meseca u mesec, umesto velikih brendova, predstavljamo nove alternativne i nepoznate dizajnere.

Šta čeka fashion victims?

Ne dopada mi se taj izraz jer zvuči negativno. S druge strane, mladima želim da, bez obzira na internet komunikaciju, ne zanemare živ, fizički aspekt upoznavanja i druženja. Ne košta ništa, samo se nasmešiš i kažeš: „Zdravo.“ Čovek se iznenadi kada vidi kako je  to lako. Mogu da potvrdim iz ličnog iskustva. Venčao sam se ženom koju sam upoznao sasvim slučajno. Poruka je: stvaran, ne digitalni kontakt. Ne mislim da treba ignorisati sve prednosti moderne tehnologije, ali ne i postati ovisan o njoj. 

Tekst: Cris Egger

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/