Model, kreativna direktorka, ambasadorka britanske mode, zaštitnica životinja - sve te titule opisuju Kelly England, poslovnu ženu koja se smatra jednom od najutjecajnijih osoba na kineskoj modnoj sceni.

Ali i kako se jedna Britanka našla u Kini, zamenila titulu manekenke onom kreativne direktorke i postala jedna od najuticajnijih žena na ovom podneblju?

Čak i ako intenzivno pratite svetsku modnu scenu, vrlo je verovatno da za skromnu Kelly England još niste čuli.

Uspešna Britanka ušla  je u svet mode u devedesetima, još kao srednjoškolka kada ju je otkrila agencija Models One tokom jednog školskog izleta. Počela je da radi u Londonu, a karijera joj je krenula uzlaznom putanjom kada ju je poznati japanski šminker Shu Uemura prepoznao i angažovao kao svog stalnog modela.

England je tada počela snimati kampanje za Chopard, Lancôme, The Body Shop i Selfridges i postala poznato lice na kineskom i japanskom tržištu, zbog čega je vrlo rano dobila i uvid u njihovu ekonomiju i način na koji funkcioniše modna industrija.

Do 2005. mlada Britanka prepoznala je potencijal azijskog tržišta i načine na koje bi britanski brendovi tamo mogli da profitiraju, te polako počela graditi svoj put prema uspehu.

S obzirom na to da je do tada radila kao model i sarađivala uglavnom sa kozmetičkim brendovima počela je pisati u beauty departmanu South China Morning Posta, novina koje su tada bile najprofitabilnije u čitavom svetu.

U svom se pisanju fokusirala na popularne brendove kao što je Bobbi Brown i polako počela uključivati britanske brendove poput Elemis, Aromatherapy Associates i Neal's Yard, koji su bili pogodni za brendiranje na azijskom tržištu.

Takav se potez pokazao kao vrlo uspešan te je England ubrzo shvatila kako bi znatno više mogla doprineti britanskim brendovima iz sopstvene tvrtke. Zbog čega je 2007. otvorila izdavačku kuću koja je britanskim brendovima pomagala da se probiju na tržišta u Kini i Hong Kongu.

S obzirom na veliko znanje o azijskom tržištu koje je do tada stekla, komapnija koju je England pokrenula automatski je postala uspešna. Već su u prvim mesecima sarađivali sa velikim firmama poput Sony Pictures, City of Dreams, Hypoxi, Hyatt, Talika, Benefit, Bliss i Power Plate.

I tako je Kelly England u kratkom roku postala vrlo uticajna poslovna žena u Kini te je to iskoristila da dovede još evropskih brendova na kinesko tržište kroz razne saradnje i otvaranje prodavnica, a među njima su se našli Paul Smith, Stella McCartney, Dolce&Gabbana, Versace i drugi.

Međutim, moda nije jedino područje u kome se England okušala - i uspela. Udala se za Nikolasa Prehna, pripadnika treće generacije čuvene španske vinske obitelji, i to je bio sjajan povod da se u Kini počne baviti i vinima.

Tako je postala kreativna direktorka za China Wine and Spirits Awards, najveće i najprestižnije vinsko takmičenje u Hong Kongu i Kini, koje je odgovorno za prodaju oko 90 miliona flaša vina godišnje. Kroz taj je angažman na kinesko tržište dovela je brendove kao što su Haig Club, LVMH, Wolf Blass, Pernod Ricard, Camus, Robert Mondavi, Treasury Wine Estates, Wedgwood i Diageo

S obzirom na njenu raznoliku karijeru, ali i činjenicu da je uz sve to ambasadorka brojnih zdravstvenih udruženja i udruženja za zaštitu životinja, ChinaInfluence.org proglasio ju je jednom od najuticajnijih žena u Kini danas.

Kelly England uzor je brojnim poslovnim ženama danas, a posebno modelima koji modnu pistu odlučuju zameniti ozbiljnim poslovnim poduhvatima kao što to na primer danas čini Karlie Kloss.

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/