Odavno je poznato da ste u modi u jednom trenutku najpopularnija osoba na svetu, a već u sledećem - pluskvamperfekat. Zaboravljeni, kao da nikada niste ni postojali, niti "vladali". Upravo zbog toga modna industrija je nalik bokserskom ringu - konstantna borba u kojoj se svi bore za mrvičicu slave i svoje mesto pod suncem! 

Mi smo pokušali da saznamo koji komadi, trendovi i ljudi će "napasti" 2017 punom snagom i zavladati našim stranicama:

Raf Simons + Calvin Klein = duo od kog se najviše očekuje! 

Omiljena glasina koja se ispostavila istinitom u avgustu bila je potvrda da će se upravo legendarni Raf Simons naći na čelu kreativnog tima Calvin Kleina. Dolazak belgijskog kreatora u neku ruku označava postavljanje kamena temeljca za nove konstrukcije u svetu američke mode, sa brendovima poput Marc Jacobs, Coach, 1941, Proenza Schouler i nekolicine drugih.

Ne sumnjamo da će to biti jedna kombinacija evropske dramaturgije i američke komercijalnosti. Bilo kako bilo, angažovanje Simonsa za kreativnog direktora Calvin Kleian je čini nam se pun pogodak, te mi sa nestrpljenjem i sa uzbuđenjem očekujemo poslastice koje nam spremaju u 2017.

Sportski luksuz = modni imperativ

Ako vam reč athleisure izmamljuje neprijatnu grimasu, razmislite opet. Uvek prisutne crne helanke i midi sportski top se verovatno upravo ukrcaju u voz na putu za  Nedođiju, ako je sudeči do rečima dizajnerke Tory Burch. Ona nam je pripremila kolekciju elegantnih, skupcenih komada za sportske aktivnost pod nazivom Tory Sport.

Pink je nova kamel boja!

U 2016, monohromatsko oblačenje je zaista doživelo svojih 5 minuta, sa poznatim ličnostima i dizajnerima koji su oberučke prihvatili ovaj stil.

Najpopularnija boja je bila kamel. Kako se čini u 2017., će biti: Doviđenja, kamel, dobrodošla pink! Valentino, Balenciaga, Marc Jacobs, Celine, Givenchy, Bottega Veneta i drugi su se igrali različitim nijansama ružičaste boje i tako je učinili IT bojom za 2017.

Plaforme su Stan Smith 2017

Već neko vreme činilo se da Stan Smith neće biti skinut sa trona modnog izbora obuće. Međutim, vreme je došlo za naslednika. Dizajneri su kao novi must-have propagirali vrtoglave platforme poput Balenciaginih kockastih cipela i izdignutih mokasina Maison Marigele. 

Khaki pantalone su novi "jeans"

S obzirom da smo khaki miltary pantalone mogli da vidimo svuda po pistama za vreme predstavljanja kolekcija za proleće 2017., možemo i sa jeansom da se malo oprostimo u 2017.  Dok im je Wang dao pomalo ‘surfersku’ notu, Kenzo se odlučio za viši struk i stil s početka 2000. godine. Za koji kog stil da se odlučite, pravilo je jedno: što kremastije, to bolje.

Maske za telefon su nove IT torbe

U današnjem svetu ne treba vam ništa osim vašeg iPhonea kada izađete napolje. Dizajneri su to dobro zapazili. Sezonama unazad, Jeremy Scott je pravio kičaste maske za Moschino, a za proleće 2017 Nicolas Ghesquiere je zamenio očajnički željene torbe sa još poželjnijim aksesoarima za telefon. 

Slogani umesto logotipa

Logo uzbuna je u punom sjaju zakačila 2016, ali u 2017, brendovi su fokusirani manje na sebe, a više na poruke zajednice.

Michael Kors je kreirao džemper sa natpisom Love, Haider Ackermann se odlučio za natpis Be your own hero na majicama, dok se Maria Grazia Chiuri odlučila za frazu We should all be feminists!

Velike mačke su novi kućni ljubimci

Svi su od davnina u ljubavi sa džemperima koje krase cat aplikacije. U 2016., veliki broj dizajnera počev od Stelle McCartney do Gucci-a su odlučili da ne samo njihovi modeli, već i kampanje za zvezde imaju "mačke". Gucci je ipak otišao korak dalje pa je za potrebe svoje kampanje angažovao prave tigrove i lavove. Jedini način da se ovo nadmaši je kada bi Coach 1941 uspeo da vrati Reksa, tiranosaurusa u život.

Videćemo..., godina je svakako tek pred nama! 

Tekst: Nemanja Lalatović

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/