Brend iza koga stoji Gwyneth nosi naziv goop Label, a zasniva se na najdražem nam konceptu:  see-now, wear-now. I ne samo to, brend će u ponudi svakog meseca imati po nekoliko novih komada.

Modeli se šiju od tkanina koje se nabavljaju isključivo u Italiji i to od proizvođača sa kojima sarađuju velike modne kuće i imena poput Dries van Notena i popularnog Vetementsa.

Poslednja goop Label kolekcija kao vodeće komade u ponudi ima malu crnu haljinu oštrih linija, koja prati siluetu i kaput (u koji smo apsolutno zaljubljeni) u navy nijansi sa naglaskom na sitnim detaljima: manžetnama, dugmadi i džepovima.

Zajedničko i jednom i drugom odevnom predmetu, kao i skoro svakom koji se nalaze u ponudi ovog brenda, jeste to što su tako: Gwyneth Paltrow.

foto: Promo

Kaput je inspirisan stilom prvog glumičinog kaputa.

"Ovaj komad je nešto poput kaputa koji bi John Bender nosio u The Breakfast Club. Inspiraciju sam pronašla i u samom godišnjem dobu, tačnije u oktobru. To je mesec kada niste sigurni kako biste se obukli i mesec koji može da vas iznenadi u svakom trenutku. Ove komade možete poneti bilo da je temperatura niža, pa je neophodno slojevito da se obučete ili da je viša, pa vam je potrebno samo da ogrnete nešto."

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija