Chanel je tehnički nerd

Za Proleće 2017. Karl Lagerfeld je prihvatio tekovine našeg doba tehnologije i postavio Chanel Data Centar u Grand Palaisu - skupa sa dva modela sa maskama robota. Sada smo svi u mašini.

Internet može biti veoma zao

Ok, to i nije toliko šokantno - ali majka dvoje dece je vezana, zapušena su joj usta, a zatim je opljačkana. Internet trolovi su smesta okrivili žrtvu. Nadamo se da će Kim Kardashian preduzeti ozbiljnije mere obezbeđenja i biti obazrivija sa hvalisanjem svojim nakitom i mestima na kojima to radi, ali nadamo se da će biti i više mira, ljubavi i razumevanja.

Pariz tretira modne revije kao aerodromsko obezbeđenje

Mere obezbeđenja su bile na najvišem nivou - detektori metala, pretres torbi, pokazivanje ličnih dokumenata sa kartama i uopšte nasumično zaustavljanje i pretres gostiju. Nema zamerki.

Dior je feministički brend

Uvek smo smatrali da Dior voli žene - stara se za njihov odličan izgled decenijama - a onda je Maria Grazia Chiuri prikazala svoju debi kolekciju za brend sa sve referencama mačevanja, motivom pčela na torbama i majicom na kojoj piše "We Should All Be Feminists". #Truth

foto: Profimedia

Nije sve u majicama

Pretpostavili smo da su dva najvažnija igrača u modi trentuno zakopčani Gucci i sportski Vetements. Ali nije sve u pokrivanju majicama - dame na ulici vole sve što je providno, čipkasto i što pokazuje vaše najlepše, seksi bratele. I, što je zanimljivo, na pisti se to takođe vidi...

Grudi su ponovo u modi 

Od Saint Laurent haljine s otkrivenim grudima Anthony Vaccarella, do vidljivog grudnjaka kod Giambattste Vallija i optičke varke dojki u izvođenju Celinea, svuda je prisutan akcenat na grudima - ili jednostavno pokazivanje istih.

foto: Profimedia

Roze je boja koju treba nositi

Valentinova sjajna kolekcija sadrži je u mnogim modelima, dizajnerski šampion Balenciaga je ističe, a minimalistkinja Phoebe Philo ju je postavila na pistu Celinea kao svoju glavnu boju. Možete biti sigurni da se roze definitivno dešava - sve se vrti oko lepote i pink boje.

Stil nije mrtav

Naravno da su blogerke izašle na ulicu obučene od glave do pete u dizajnerske kreacije, ali je opšti vajb bio u miksovanju i slaganju odeće, nošenju raznih brendova istovremeno (za razliku od revija ispred kojih su pozirale) i pokazivanju izrazito ličnih stilova fotografima street style-a.

foto: Profimedia

Nova generacija je vrlo opuštena

Phoebe Philo iz Celine-a je pustila ćerku i njene drugove da opušteno posmatraju reviju sa sredine piste. Mislimo da je reč koju tražimo za ovo "casual".

Od Valentina možemo svi naučiti kako da se ponašamo posle raskida

Posle osam zajedničkih godina na čelu Valentina, Pierpaolo Piccioloi i Maria Grazia Chiuri su se razišli. Marijina kolekcija za Valentino je bila prelepa i sigurna, prikazana u magičnom, suncem okupanom okruženju Hotela Salomon De Rothschild, a inspirisana pričom o slici Hieronimusa Bosha, "The Garden of Earthly Delights". Mislimo da će oba kreatora - i obe kuće - biti više nego ok.

Givenchy je tu da nas zagreje

Givenchy nije želeo da se gosti poput Kim Kadrashian smrzavaju u ogrtaču i svilenoj haljini, tako da su posetiocima obezbeđena srebrna ćebad jer je revija održavana napolju, u hladnjikavoj pariskoj noći. Gest je veoma dobro prošao i na socijalnim medijima, s obzirom da je većina insajdera na Instagram postavila slike svojih blistavih poklona.

foto: Profimedia

Alisa u Zemlji Čudesnih Torbi

Što se tiče torbi, neke su toliko sitne da nismo sigurni da li su u pitanju torbe ili privesci - recimo, kod Hermesa i Valentina - ili veoma, veoma velike, kao one viđene na pistama Balenciage i Celine-a. Koju biste vi izabrali, maksi ili mini?

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija