Odeća je moćno oružje. Ona može da kamuflira našu nesigurnost, naše strahove i učini nas da se osećamo bolje! To se odnosi na bilo koji komad odeće, pa i na kupači kostim, bez obzira na činjenicu da je u njemu teško sakriti sve mane.  

Do sada je praksa svih velikih brendova kupaćih kostima i generalno beachwear modela bila da za promo lica svojih letnjih, prozračnih i lepršavih kampanja biraju mlade, zgodne manekenke. Međutim, i taj trend se menja. Podsetimo se poslednjeg editorijala Sportsa Illustrateda u kom je zvezda 56-godišnja Nicole Griffin?!

Toga su svesni bili i ljudi iz brenda Land of Women, koji su uradili specijalnu kolekciju za online shop The Dreslyn,  kada su umesto Kendall i ostalih mladih, prezgodnih modela odabrali 60-godišnju Yasminu Rossi. 

Yasmin nam je pokazala u seriji prelepih, jednostavnih fotografija koje u fokusu imaju osvetljenje i njen snažan izgled, da brendovi donjeg veša i kupaćih kostima ne moraju da nam privuku pažnju mladim, vitkim telima već jakom i snažnom porukom, pa nam i dalje nije jasno zašto su ipak ovakvi potezi još uvek retkost u modnoj industriji. 

Kolekcija obuhvala mahom jednodelne, jednostavne kupaće kostime u monohromatrskoj paleti s željom da u samom fokusu bude njihova ličnost a ne odevni komad. Rossi je u bila sasvim logičan izbor... 

“Ova žena pleni zdravim, vitkim izgledom. Ona je snažna, samouverena. Moćan vizualni umetnik koja brine o sebi i svom telu. Ova linija je posvećana upravo takvim ženama koje žive punim plućima, koje su inteligentne, svestrane i pune samopouzdanja, a tu svetlost i sreću svakodnevno projektuju na okolinu." 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija