Iako ima 81 godinu i 40 godina karijere, Giorgio Armani ostaje inovator u svetu mode!!

Dok se drugi dizajneri mahom opredeljuju za mlade, aktuelne modele (Kendall, Gigi) ili za ikone poput Cindy, Naomi i Claudije, ali u full opremi, Armani koji spada u najbolje dizajnere današnjice i omiljene red carpet kreatore (oblačio Cate Blanchett, Gwyneth, Juliju Roberts i Jodie Foster za Oskare i Golden globes nagrade) je odlučio da uradi jednu "normalnu" kampanju za svoju prolećnu kolekciju koja je svojevrstan omaž njegovim legendarnim komadima kostima, pantalona i blejzera.

Kampanju prati ime "New Normal" s jasnim ciljem promovisanja zdravog i prirodnog izgleda, ali i negovanja onoga što je "normalno" a ne fejk, izveštačeno.

S obzirom da je ova kolekcija posvećena Armanijevoj klasici koja se smatra kultnom, bilo je za očekivati da se u kampanji nađu kultne devojke i pravi supermodeli — Nadja Auermann, Stella Tennant, Eva Herzigova i Yasmin Le Bon.

Ovo su inače devojke koje su bile startne na najjačim revijama Armanija tokom devedesetih. Iza objektiva je bio niko drugi nego veliki Peter Lindbergh sa kojim je Armani do sada sarađivao nekoliko puta.

“Želeo sam 4 kultne dame sa jakim, snažnim ličnostima koje poseduju vanvremensku ženstvenost i lepotu koja ne stari. Izabrao sam Petera, sa kojim sam do sada sarađivao i više nego uspešno u nekoliko fantastičnih kampanja, ali i jer su njegove fotografije jedinstvene, neprikosnovene i minimalno retuširane. Želeo sam da svi koji pogledaju kampanju osete kako je odeća samo jedan od načina da nadogradite svoju prirodnu lepotu i eleganciju."

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija