Klasični aspekt kolekcije predstavljaju pruge u već prepoznatljivim Mihano Momosa pastelnorozim i plavim bojama, a kombinovane sa jasnim i čistim krojevima daju jednu celinu koja je oslobođena od vremena i prostora.
Svoju razigranu stranu ovaj put manifestuje kroz igru sa detaljima pre svega na rukavima, koji su predimenzionirani kako bi se dame ipak osećale kao deo savremenih modnih tokova.
Element iznenađenja su u ovoj kolekciji dve haljine od perja, u sivoj boji koja nije karakteristicna za rad Mihano Momosa, ali koja stilski odgovara stavaralačkom opusu brenda, a njihova poruka je da su promene dobrodošle i da u svetu koji se stalno menja postoji mogućnost za zadržavanjem konstantnih vrednosti.
I u ovoj kolekciji namera dizajnera je bila da se povežu estetika i udobnost, pa su i sada korišćeni pre svega prirodni materijali, najviše svila, organdin i pamuk, a posebna pažnja je i ovaj put posvećena ručnoj izradi.
Kampanju je fotografisao Marko Vulević, za scenografiju se pobrinuo duo Ksenija Josifović i Miroslava Đorđević.
Prelepu šminku je uradila sjajna Mina Abramović, dok se za frizure pobrinula Đuka. U ulogama modela su se našle Ines Ćulibrk, Nevena Grmusa, Katarina Filipović i Milica Tomović.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti