Osmi igrač sveta ( u ovom trenutku), španski teniser prvi put se pojavljuje u kampanji Tommyja Hilfingera, kao glavno lice i ambasador brenda nakon što je pre nekoliko meseci objavljeno da je upravo on novo promo lice donjeg veša, odela i parfema s potpisom američkog dizajnera.

(Johnny Depp u kampanji za parfem Sauvage)

Teniska zvezda je tako osvanula na moćnim posterima kampanje obučena u bokserice. Kompletna kampanja je predstavljena na specijalnom događaju na kom je održan turnir poznatih i kome su prisustvovala imena poput Chanel Iman, Noah Mills, dok je ceo događaj sponzorisao upravo Hilfiger. 

(Cara Delevingne u najprovokativnijem izdanju do sada u kampanji za YSL)

Hilfiger je u razgovoru za WWD izjavio kako je ovo novo poglavlje u underwear sektoru jer nakon 20 godina, brend koristi nove tehnike proizvodnje koje rezultiraju mikrofiber vlaknima koja imaju neverovatnu rastegljivost, moć upijanju sa svilenom teksturom.

Nadal koji je u top 5 tenisera na svetu poslednjih 12 godina smatra se jednim od najspreminijih i najzgodnijih sportista na svetu pa je samim tim savršen izbor za kampanju u kojoj je u fokusu njegovo moćno telo.

Ovo svakako nije prvi put da Nadal pozira u donjem vešu. Pre 4 godine smo ga videli tik pored Megan Fox u kampanji za Emporio Armani i Armani Jeans.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija