Da, znamo da pratite sve Insta-devojke poput Care, Karlie, Joan, Kendall, ali šta je sa Insta-brendovima?

Jer ova društvena mreža je odavno jedan od glavnih instrumenata advertajzinga velikih, luksuznih modnih kuća poput Chanela, Diora koje su shvatile značaj mreža poput Instagrama, Facebooka, Twittera...

Naravno, u odnosu na velika imena iz sveta šou biznisa ( Beyonce je upravo juče predala krunu Kim Kardashian, kada je rijaliti zvezda došla do neverovatne brojke od 44 miliona pratilaca na Instagramu!) 

Dok je Wang novo ime na Instagram svetu ( ali svakako follow!), dizajner ima još dosta da uči od velikih dizajnerskih imena koje vam donosimo u nastavku..

Louis Vuitton, 6,5 miliona pratilaca

Zašto je LV prvi na listi? Pa odakle da krenemo... Od armije poznatih imena poput Mirande Kerr i Selene Gomez koje stalno šetkaju njegove torbe i resort krpice ili od same činjenice da LV već godinama važi za najprestižniji brend na svetu? Koja fotka je imala najviše lajkova do sada? Slika 3 najnovije LV torbe iz Fall 2014 kolekcije je imala na kraju ukupno 114 hiljada lajkova!!!

Victoria Beckham, 6,4 miliona pratilaca

Britanska dizajnerka se opasno približila francuskom brendu s brojkom pratilaca!! Tome je definitivno doprinela ta aura koja prati bivšu Posh Spice Girls devojku koja je uspela da ceo svet zaboravi njenu muzičku avanturu i prihvati je kao ozbiljno ime u svetu mode! Najviše lajkova na njenom Instagramu ipak nije dobila neka fashion slika već crno-beli snimak Davida Beckhama kako hrče u privantnom avionu ( 200 hiljada!).

Chanel, 6,1 miliona pratilaca

Francuska kuća se pridružila Instagramu tek pre godinu dana, ali je veoma brzo skupila broj pratilaca, što nas uopšte ne čudi. Ipak je u pitanju jedna od najdugoročnijih i najluksuznijih modnih kuća na svetu! Veliku popularnost poslednji niz godina Chanelu donose saradnje s velikim imena iz sveta filma, muzike i umetnosti kao i najbolji prvi red na Fashion Week izdanju!   

Dior, 5,5 miliona pratilaca

Rihanna, Johnny Depp, Jennifer Lawrence... su samo neka od imena koja već neko vreme promovišu kao pravi ambasadori kultni francuski brend. Dior je takođe jedan od najažurnijih profila na Instagramu koji se redovno "puni" fotkama, video snimcima sa revija i backstage fotkama koje se fokusiraju na detalje.

Michael Kors, 5,2 miliona pratilaca

Američki dizajner Michael Kors je uspeo da na savršen način objedini i dozira prezentaciju mode i aksesoara pa njegov profil vrvi od fotki torbi, cipela, aoutfita ali i prekrasnih lepotica koje su verni fanovi Korsove ready to wear mode. A da ne spominjemo Karmen Pedaru i Natashu Poly, sve te zavodljive manekenke koje su uveličale njegove kampanje..

Gucci, 5,1 miliona pratilaca

Alessandro Micheleova romansa sa Guccijem je itekako podigla rejting kuće i broj pratilaca na Instagramu. Na profilu tako možete da pronađete najnovije modele čizama, ali i deliće editorijala u kojima se često nalaze zvezde poput Katech, Kate Moss, Florence Welch i Dakote Johnson.

Topshop, 4,9 miliona pratilaca

Topshop je jedina modna kuća koja više pripada high street tržištu, nego ultraluksuznom, ali je definitivno zaslužila da se druži sa "velikanima" jer redovno pakuje profil sa vestima, detaljima sa snimanja, revija. Plus, tu nam je otkrila da je njeno novo lice Gigi. 

Prada, 4,6 miliona pratilaca

Pradin profil prati neverovatan broj sjajnih, impresivnih fotografija s fokusom na detalje, poput nakita, cipela, torbi.

Valentino, 4,4 miliona pratilaca

Ilustracije, aksesoari i editorijali dominiraju na stranici italijanske modne kuće Valentino koja upravo ovde donosi i ekskluzivne snimke sa revija, kao i editorijala.

Burberry, 4,2 miliona pratilaca

Prestižna britanska kuća postuje svakodnevno deliće iz kampanja, fokus na torbe, kao i veliki broj video snimaka koje su muzičari snimili za revije Burberryja. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija