Prva kampanja italijanske modne kuće pod palicom novog kreativnog direktora Alessandra Michelea je osvanula na internetu. Reakcije su bile podeljene, ali svi su saglasni u tome da Gucci okreće novo poglavlje u brendiranju svog imidža. Bar je estetika najnovije kampanje totalno drugačija od pređašnjih koje su krasile ovu luksuznu italijansku modnu kuću.
Samo dva meseca posle prikazivanja debitantske kolekcije za Gucci, Alessandro je sad predstavio i svoju debitantsku kampanju za Pre-Fall 2015 kolekciju u kojoj su glavne zvezde Alexandra Elizabeth Ljadov i Julia Hafstrom.
Manekenke su stilizovane minimalno i skoro pa bez šminke poziraju na jednostavnom i naizgled istrošenom divanu u prilično praznjikavom stančiću. Naravno, u fokusu pažnje su modeli nadahnuti dekadom koja kroji kolekcije svih dizajnera, sedamdesetim.
Koliko će ovaj zaokret u Gucci estetici povećati prihode, pokazaće vreme. Za sada, mi smo tu da posmatramo.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti