Ovo nije prva modna kampanja u kojoj je u fokusu obnaženo telo modela, i koja svesno aludirajući na seks pokušava da skrene pažnju medija, ali i celokupne javnosti na određeni brend, proizvod, ali kao da jeste.

Jer, kada vidite ovu fotografiju, nećete moći da je eleminišete iz svesti. Bar tako veli Alexander Wang (a mi samo klimamo glavom) u najavi svoje najnovije kampanje za Denim kolekciju koja već sada cirkuliše netom izazivajući male potrese.

Kreativni direktor Balenciage i poslednji dizajner u nizu glam saradnji H&M-a, Alexander Wang je uspeo da uzburka svet mode krajnje eksplicitnom kampanjom u čijem fokusu je obnažena manekenka Anna Ewers koja pozira sedeći i to u prilično ležernom stavu, skinutih pantalona, dodirujući svoje prilično nauljeno telo na krajnje provokativan način.  

"Ova kampanja nije samo provokativna u smislu da zavodi svojim eksplicitnim sadržajem koji aludira na seks, već je provokativna jer inicira konverzaciju, diskusiju. Ali da se razumemo, ja nisam želeo ni u jednom trenutku da tok misli usmerim direktno na nešto određeno. Meni je najzanimljiviji deo upravo taj tok misli. Da vidim kuda će diskusija odvesti sve oni koji nađu za shodno da je prokomentarišu, opišu ili ocene. Naravno da ne očekujem samo pozitivne reakcije. To nikako,“ izjavio je Wang za portal WWD.

S obzirom da je Anna Ewers na jednoj fotografiji prikazana dok dodiruje svoje međunožje, a u drugoj njene grudi prekriva samo logo, možemo da pretpostavimo u kom smeru će diskusija ići, ali evidentno je Wang uspeo ovom kampanjom da isprovocira i bude glavna vest nedelje!

Kolekcija u kojoj će se naći tri modala jeansa biće puštena u prodaju 8. decembra i to u Wangovim buticima i na njegovom zvaničnom U.S. sajtu.

"Svestan sam da je tržište jeansa prebukirano, ali sam odlučio da prikažem viziju svog idealnog jeansa koji najviše liči na klasične, prvobitne modele koje je kreirao i još uvek, čini mi se, kreira samo Calvin Klein.“