Do nedavno je glavna vest bila porodica Kardashian (Keeping up with the Kardashians), ali u poslednje vreme medijski prostor sve više okupira Kendall Jenner.

Nova zvezda modelinga je uspela da u poslednjih mesec dana potpiše svoj prvi veliki beauty ugovor (Estee Lauder), postane zvezda kampanje Karla Lagerfelda, i najavi učestvovanje na Chanelovoj reviji (2. decembar).

Više nego uspešan mesec obeležila su i šuškanja da ćemo je gledati u prolećnim kampanjama za Chanel i Marca Jacobsa, kao i dokumentrac o njenom usponu koji je snimio The NewYork Times.

Da je njena moć sve veća dokazuju i tri naslovnice američkog magazina Dazed Magazine koji je odlučio da upravo Kendall bude zvezda novog broja.

Naslovnice je fotografisao Ben Toms, a ispratio ju je intrigantan naslov "Kendall Jenner: Changing the face of fashion."

Dok na jednom coveru nosi živopisnu kreaciju Junyae Watanabea, u drugom crno-belom, manekenka je stilizovana u military jaknu s potpisom Marca Jacobsa.

Treća naslovnica je zanimljiva kombinacija dve prethodne, i delo je Instagram umetnika Douga Abrahama. 

Reakcije na ovu naslovnicu su bile više nego različite.

Dok su neki s oduševljenjem konsatovali da Kendall izgleda prelepo i da već sada ima razarajuću moć u svetu mode, drugi su bili razočarani izjavljujući da je preuranjeno Jennerovoj davati toliko veliku ulogu u modnom svetu jer je devojka na startu karijere.

“Iznenađem sam ovom mainstream naslovncom Dazeda. I prilično razočaran," samo je jedan od komentara.

U bilo kom slučaju, o Kendall se sve više piše i priča, a očekujemo da će tako biti i naredne godine.