Kanađani Dean i Dan Caten preselili su se 1983. godine u New York gde su studirali modu na Parsonsu, a 1991. godine prešli su u Italiju i otpočeli saradnju s nekoliko modnih kuća. Prvu kolekciju muške odeće prikazali su 1994. godine privukavši pažnju novinara i kupaca originalnom kombinacijom mode, muzičkih i pozorišnih elemenata.

Veza između mode i muzike predstavlja neodvojiv deo našeg stvaralaštva, kažu braća. Od početka su privlačili pažnju svetskih zvezda – simpatije prema brendu Dsquared² pokazali su Lenny Kravitz, Justin Timberlake, Ricky Martin i Robbie Williams. Međutim, veliki uspeh doživeli su zahvaljujući saradnji s Madonnom koja je poručila 150 kreacija za snimanje spota “Don’t Tell Me” i turneju 2002. godine.

Na krilima ovog uspeha, Dsquared² je lansirao celovitu žensku kolekciju naredne godine, a u promociji su učestvovali supermodeli Naomi Campbell, Eva Herzigova, Karolina Kurkova i Fernanda Tavares. Kako je Dan tada istakao, “Dsquared² žena je samouverena i zrači seksipilom, tako da je savršeno komplementarna s muškim imidžom koji je tipičan za naš brend”.

Kanadski kreatorski duet ostvario je saradnju s eminentnim imenima muzičkog sveta – Christinom Aguilerom, Rihannom, Fergie i Britney Spears. Njihova originalnost nagrađena je priznanjem La Kore 2003. godine, a braća s ponosom ističu da je se ovo odličje smatra “Oskarom” italijanskog modnog sveta. Iste godine proglašeni su “Muškarcima godine” u američkom časopisu GQ kao najinovativniji kreatorski tim, a 2006. godine osvojili su prestižnu špansku nagradu “Aguja de Oro”. 

Braća su dobila i zvezdu u kanadskoj “ulici slavnih” 2009. godine, a naredne sezone su imenovani za glavne kreatore zimskih olimpijskih igara u Vancouveru. Imali su čak i tu čast da nose olimpijsku baklju. “Najvažnije je održati točkiće kreativnosti stalno u pokretu”, objašnjavaju talentovani Kanađani. “To je najveći izazov u profesiji u kojoj se čini da ničeg novog više ne može biti, da je sve već viđeno i sve već učinjeno.”