Veoma cenjena ne samo kao pevačica već i kao zvezda karakterističnog ličnog stila koji je izgradila zahvaljujući “prirodnom osećaju za eleganciju”, Gwen Stefany je kreirala Love Angel Music Baby iz ljubavi prema dizajnu i modi, ističu na internet prezentaciji brenda L. A. M. B.

“L. A. M. B. predstavlja sve ono što ja volim”, kaže Gwen. “Moj specijalitet je da pomešam staro s novim, a muževno sa  ženstvenim. Sviđaju mi se i kontrasti i kontradiktornosti, a kao rezultat se dobija jedan specifičan balans kojim uravnotežavate meke i čvrste elemente.”

Ova modna linija je lansirana 2004. godine i usmerena je prema mainstream publici, dok je druga etiketa – Kawaiiness – konkretnije namenjena ljubiteljima Harajuku devojaka. L. A. M. B. je odraz Gweninog doživljaja kontrasta između glamuroznog stila klasične holivudske zvezde i modernijih uticaja casual uličnog stila.

“Daleko smo odmakli u ovih prvih osam godina”, kažu u brendu L. A. M. B. “ - nešto što je počelo kao kreiranje odeće u Gweninoj kuhinji preraslo je u veliki projekat sa brojnim partnerima.” Gwen očekuje da ovaj brend trajati, “poput semena koje posejete i iz njega izraste nešto zadivljujuće”. Baviće se njime i onda kad “ne bude više želela da stalno bude na točkovima”, kaže pevačica kojoj je “kreiranje oduvek bilo nešto što voli i o čemu sanja”.