Miljenici filmskih zvezda i modnih časopisa, Domenico Dolce i Stefano Gabbana oživljavaju look južnoitalijanskih seks-bombi, nalazeći inspiraciju u dostignućima Roberta Rossellinija, Louchina Viscontija i Federica Fellinija uz koje su odrasli.

Dolce je rođen u Palermu 1958. godine, a Gabbana u Veneciji četiri godine kasnije. Prvu žensku kolekciju lansirali su 1985. godine, a njihov stil je možda najbolje opisala Isabella Rossellini: “Prvi njihov komad koji sam nosila bio je oličenje smernosti – bela košulja, ali su mi u njoj grudi izgledale kao da će da prsnu.”

Dolce & Gabbana su se pokazali kao stručnjaci u preuzimanju elemenata iz polusveta – mrežastih čarapa, crnih haltera i satenskih korseta – i njihovom prilagođavanju otmenim komadima kojim su gradili novi glamurozni imidž devedesetih godina prošlog veka.

Njihova ulaznica u svet mode bilo je bekstvo od sveprisutnih unisex i sportskih stilova. Godine 1993. dizajnirali su kostime za Madonnin “Girlie Show”. Do 1997. godine njihova kompanija je bila u mogućnosti da prijavi obrt od više od pola miliona dolara, a Domenico i Stefano su najavili da će se penzionisati u četrdesetoj godini. Na sreću svih ljubitelja njihovih glamuroznih modela, to se nije dogodilo.

Partneri su 1998. godine potpisali ugovor s Onward Kashiyama zahvaljujući kojem se njihovi modeli prodaju u Japanu a 2001. godine su prvi put prikazali reviju izvan Milana. Naravno, imajući na umu njihove dobre veze s Hollywoodom, odabrali su Los Angeles za svoju sledeću destinaciju. Proširili su licencu na parfeme, kupaće kostime i rublje, aksesoar, pokućstvo i kolekciju za tinejdžere.

Njihov fokus i dalje ostaje na zabavnoj, seksi odeći za žene i muškarce, u karakterističnim živim bojama i detaljima inspirisanim donjim rubljem. “Naš cilj je udobna elegancija”, tvrde Domenico i Stefano.