Godinu dana pošto je osnovao Acne s još troje saradnika, Jonny Johansson je kreirao 100 pari unisex farmerki koje su predstavljene u švedskom izdanju časopisa Elle. Ubrzo nakon toga svi vodeći švedski butici želeli su da prodaju karakterističke farmerke s jarkocrvenim štepovima. To su bili temelji kompanije Acne.

Pun samopouzdanja nakon velikog uspeha ovih farmerki, kreativni direktor Acne Jonny Johansson širi posao i u druge vrste dizajna. Prva celovita kolekcija lansirana je 1998. godine i dala osnovni ton prigušenog luksuza čitavom brendu.

“Moda je najbolji oblik izražavanja. Mi u Acne najviše volimo da kreiramo izuzetno cool odeću, ali tako da ona i dalje bude nosiva. Ako posmatrate pojedinačne komade, dobićete specifičan utisak, ali ako ih posmatrate sve zajedno, dobićete snažan i moderan statement”, objašnjava Johansson.

Nekoliko švedskih časopisa je proglasilo Johanssona kreatorom godine, a 2007. godine ga je časopis King proglasio najuticajnijom osobom u muškoj modi. Od uspeha s prvom kolekcijom, otvorio je studio u Stockholmu i ostvario nekoliko specijalnih projekata s Lanvinom i Tretornom. Njegovi ready-to-wear modeli su izuzetno cenjeni zbog savremenog dizajna koji su orijentisani prema kreativnim, sofisticiranim kupcima.