Godinu dana pošto je osnovao Acne s još troje saradnika, Jonny Johansson je kreirao 100 pari unisex farmerki koje su predstavljene u švedskom izdanju časopisa Elle. Ubrzo nakon toga svi vodeći švedski butici želeli su da prodaju karakterističke farmerke s jarkocrvenim štepovima. To su bili temelji kompanije Acne.
Pun samopouzdanja nakon velikog uspeha ovih farmerki, kreativni direktor Acne Jonny Johansson širi posao i u druge vrste dizajna. Prva celovita kolekcija lansirana je 1998. godine i dala osnovni ton prigušenog luksuza čitavom brendu.
“Moda je najbolji oblik izražavanja. Mi u Acne najviše volimo da kreiramo izuzetno cool odeću, ali tako da ona i dalje bude nosiva. Ako posmatrate pojedinačne komade, dobićete specifičan utisak, ali ako ih posmatrate sve zajedno, dobićete snažan i moderan statement”, objašnjava Johansson.
Nekoliko švedskih časopisa je proglasilo Johanssona kreatorom godine, a 2007. godine ga je časopis King proglasio najuticajnijom osobom u muškoj modi. Od uspeha s prvom kolekcijom, otvorio je studio u Stockholmu i ostvario nekoliko specijalnih projekata s Lanvinom i Tretornom. Njegovi ready-to-wear modeli su izuzetno cenjeni zbog savremenog dizajna koji su orijentisani prema kreativnim, sofisticiranim kupcima.
KOJI SU NAJBOLJI PROIZVODI SA HIJALURONOM, RETINOLOM, VITAMINOM C? Milica Bukumirović donosi vodič za svaki tip kože
DA LI STE ZNALI DA JE ZAŠTITA KOŽE OD SUNCA VAŽNA I TOKOM PROLEĆA? Specijalista dermatovenerologije otkriva sve o tome
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
5 RAZLOGA DA SE ODVAŽIŠ DA POSTANEŠ PREDUZETNICA: Ovo je znak koji si čekala!