Ženska i muška garderoba, dečja odeća, trikotaža, ženske tašne, čaše, kuhinjski nameštaj… sve se to nudi tržištu pod etiketom Krizia. Naslov Platonovog nedovršenog dijaloga o ženskoj taštini živi i dan-danas u proizvodima slavne italijanske kuće. Njegov Crizia bio je muškarac koji je spiskao čitavo bogatstvo na dragulje i odeću lepotica, a eho takvog životnog stila da se naslutiti u davnom snu devojčice iz Bergama: “Nadala sam se da ću sresti mnogo takvih ljudi”, pričala je kasnije Mauriccia Mandelli.

Snovi su joj se ostvarili kad je otvorila kreatorski salon u Milanu i lansirala sveži, mladalački stil odevanja. Njen glavni moto bio je “sloboda izbora”, a sličan kredo Mauriccia prati i danas. “Smatram da svaka žena ima pravo da se oblači kako god želi, s tim što to što nosi treba da postane deo nje.”

Njena moda se može uklopiti u razne životne stilove, a modeli su nosivi u svim situacijama. Od prvih suknji sa štampanim voćnim dezenima koje je prikazala 1957. godine, preko fascinantne crno-bele kolekcije lansirane u firentinskoj palati Pitti 1964. godine, Krizia je neprekidno tragala za novim materijalima i inovativnim krojevima. Međutim, tokom više od pola veka, nikad nije izgubila svoj delikatan ženstveni duh koji se odražava u svim kreacijama.

Danas se na tržište izbaci više od 50 kolekcija godišnje pod najrazličitijim etiketama Krizia, a među najnovijim poduhvatima je i kreacija idealnog mesta za  godišnji odmor – na jednom ostrvu u Zapadnoindijskom arhipelagu Mauriccia je dizajnirala sve – od pribora za jelo do uniforme sobarica.