Rookery je jedina fabrika predmeta od kože  svojih dimenzija koja je i dalje ostala u Ujedinjenom kraljevstvu i čija proizvodnja nije preseljena na neki drugi kontinent. Šta više, Mulberry je 2006. godine otvorio i program prakse za lokalne omladince kako bi se obučili za proizvodnju i kako bi se time podstaklo zapošljavanje u lokalnoj zajednici.

Kompaniju Mulberry osnovao je 1971. godine Roger Saul zahvaljujući poklonu od 50 funti sterlinga koje je dobio od majke. Njegova prva kolekcija kaiševa od kože i velura demonstrirala je uticaj tradicionalnih engleskih zanata i pronašla put do prodavnica visoke mode. Definitivno engleski look u stilu „lova, pucanja i pecanja“ obeležava Mulberry i u periodu kad se proizvodnja proširila na odeću.

Prva ready-to-wear kolekcija prikazana je 1978. godine, a čitavu deceniju kasnije kompanija je držala rekord u proizvodnji predmeta od kože u Britaniji. Izlazak na američko tržište bio je kratkog daha, ali je evropski uspeh održao poznati logo u obliku krošnje drveta na listi glavnih statusnih simbola.

Početkom devedesetih lansirana je i kolekcija pokućstva, a prodavnica Mulberry Home otvorena je na londonskom Knightsbridgeu. Ubrzo se lanac Mulberry širi i u Rusiju, Italiju, Čile i Južnu Afriku. U svojoj knjizi „Mulberry kod kuće – novi pristup luksuznom country stilu“, Roger Saul naglašava da duh Mulberryija leži u „engleskoj nostalgiji, zabavnoj ekscentričnosti i beskompromisnoj odanosti kvalitetu“.

Upravo ta odanost kvalitetu verovatno je ključ najnovijeg uspeha koji je Mulberryju donela Emma Hill pridruživši se kompaniji 2007. godine. Bez obzira na ogromne potrese koji su značajno ugrozili modno tržište, ova britanska kompanija  ostvarila je skoro četiri puta veći profit 2010. godine, a modeli ženskih tašni nove kreatorke obavezni su aksesoar zvezda sa „A“ liste. Godine 2010. Mulberry je proglašen za najbolji dizajnerski brend u Britaniji.