Modni background Rosselle Jardini uključuje nekoliko uspešnih italijanskih modnih kuća, među kojima je verovatno najpoznatija kuća Trussardi u kojoj je od 1978. godine asistirala u razvoju odevne linije i kolekcije predmeta od kože. Prvi put se susrela s Francom Moschinijem 1981. godine kad su ostvarili kratku saradnju na etiketi Cadette.

Nakon prolaznog angažmana u kući Bottega Veneta, Rosella se vraća u Moschini i postaje kreativni direktor  posle Francove smrti 1994. godine. Njene odgovornosti uključuju Moschino, Moschino Cheap & Chic i nekadašnji Moschino Jeans koji je prerastao u Love Moschino, a nadležna je i za razvoj imidža kao i za advertising.

“Ja nisam kreator”, ističe Jardini. “Ja sam osoba s mnogim veštiama, mnogim aktivnostima i dobrim ukusom.  Ja samo kažem svojim asistentima šta bi trebalo da urade, ali nisam ja ta koja kreira i bilo bi pretenciozno kad bih rekla da jesam.”

Međutim, ono što svakako jeste njeno delo, je transformacija Moschinovog brenda u modernu inkarnaciju koja i dalje ima vezu s prošlošću velikog modnog imena, toliko cenjenog i punog specifičnog humora. Čak i kad je brend prodat 2001. godine modnom carstvu pod nazivom Aeffe SpA koje je osnovala Alberta Ferretti, Jardini je ostala na mestu kreativnog direktora.  Jedna od njenih najvećih zasluga, tvrde modni znalci, bila je u tome što je odeći sa znakom “Moschini” podarila novu nosivost.

Žene svih godina obožavaju kreacije Moschino, a naročito veštu upotrebu neobičnih detalja i razigranost koja uvek odstupa od očekivanog.  Ovu etiketu rado nose i slavne ličnosti, poput  Beyonce, Nicole Kidman, Jessice Albe, Alicie Keys i Paris Hilton.