Rođen u francuskom gradu Besanconu, 1965. godine, Christophe je bio šef odeljenja za haute couture i pret-a-porter u kući Christian Lacroix pre nego što je odlučio da osnuje sopstvenu etiketu 1990. godine. 

Sledeću visoku lestvicu u njegovoj karijeri predstavljao je izbor za mesto kreativnog direktora u kući Lacoste gde je nasledio Gilesa Rosiera. Njegov zadatak bio je da razvije novi imidž kako bi se privukli novi i mladi kupci, ali tako da se ne izgube stari. 

I budući da su sve njegove kolekcije od 2002. godine doživele apsolutni upeh, jasno je da je Lacoste povukao pravi potez. 

Lemaire je doneo svežu krv u tu kompaniju, obojio klasično bele teniske suknjice i vratio Lacoste na modnu scenu. A onda je, posle tolikih godina uspeha, prihvatio još jedan izazov – da nasledi Jean-Paul Gaultiera na mestu kreativnog direktora kuće Hermès.

I premda su pregovori obavljeni nešto ranije, Lemaire je džentlmenski sačekao da Gaultier prikaže svoju finalnu reviju pod čuvenim logoom, pre nego što je dizajnirao ijedan model za svog novog poslodavca, ne mareći za činjenicu da mu je time ostalo malo vremena za kolekciju za proleće 2012. Ipak, prema reakciji modnih znalaca, čini se da će Lemaire i na novom poslu biti jednako uspešan kao dosad.

“Dopada mi se rad u kući gde se može posegnuti u baštinu njene istorije duge 170 godina”, kaže Lamaire. “A u modi je vreme potrebno da bi se kreirao kvalitet. Potrebno je vreme da bi se razmišlja. Potrebno je vreme da se sanja.”

U kući Hermes, kažu, čitava ekipa provodi nedelje i nedelje radnih sati kako bi napravili kopču za tašnu koja proizvodi “onaj pravi”, autentični Hermès zvuk. U Hermès zaista imaju vremena....