Logo Lanvina, najstarije modne kuće na svetu koja još uvek radi, predstavlja majku i kći koje se drže za ruke – jedna mlada, druga stara, jedna vitka, druga zaobljena – a taj simbolizam je možda upravo ono što je Alber Elbaz imao na umu kad je preuzeo etiketu 2001. godine.

Marokanac rođen 1961. godine, odrastao u Izraelu, razvijao se kao kreator jedno vreme čak i u kući Yves Saint Laurent, a punu slavu stekao tek u bezmalo zaboravljenoj francuskoj modnoj kući.

Geoffrey Beene, kome je bio asistent punih sedam godina u Njujorku, naučio ga je krojačkim veštinama, ali i tome da je lepota upravo u tome da se ne prate trendovi po svaku cenu.

“To ne znači da kreatori ne treba da razumeju komercijalnost”, objašnjava Elbaz. “Dizajnirani model sadrži u sebi i umetnost i kreativnost, ali takođe predstavlja i predmet s upotrebnom vrednošću, nešto što ima praktičnu svrhu.”

Zato ne treba da čudi što je u novembru 2010. godine Elbaz nastupio  kao kreator u projektu saradnje kakav nije dotad zabeležen u istoriji mode – između H&M i kuće Lanvin. Fanovi su tada čekali po čitavu noć u redu kako bi bili u prilici da kupe bar neki komad iz ove kolekcije.

Međutim, uprkos komercijalnosti, Elbaz smatra da se moraju sačuvati i nežnost i emocije oličene u Lanvinovom logu. “Postoji velika razlika između odela koje je nastalo u ateljeu i onog koje je napravljeno u fabrici. To je emocija. To ne može da se iskopira. i to je jedan od razloga što većinu odeće u Lanvinu pravimo na lutki”.