Mnogo puta su ih novinari pitali šta znači PPQ, ali Amy Molyneaux i Percy Parker odgovaraju kako je to “pretty personal question” i tajanstveno zaćute...

Percy se zainteresovao za modu tako što je i sam počeo da se oblači kod krojača gde se farmerke mogu napraviti za 35 funti, dok je Amy dosadilo da nosi isti dezen kao i deset drugih devojaka kraj kojih prođe na ulici.

Zato su okupili ekipu u kojoj je bilo zainteresovanih kako za modu, tako i za muziku i umetnost i otvorili galeriju 1992. godine. Danas imaju i muzičku izdavačku kuću, ali najavljuju redefinisanje projekata i bolju usredsređenost na odabrane poslove.

Među lojalnim fanovima brenda PPQ nalaze se i takva imena kao što su Kirsten Dunst, Sienna Miller, Rihanna, Lily Allen i Peaches Geldof. 

Međutim, Amy i Percy kažu kako ne postoji nijedna konkretna slavna ličnost ili kreator kome se dive. Oni ističu kako se dive svim velikim kreatorskim kućama koje su ostvarile trajan, dugoročan uspeh i kreatorima koji su uspeli da prežive. Takve kuće imaju u sebi neki nezavistan duh, na primer humor ili neke lude tkanine ili arhitektonski pristup odeći, kažu njih dvoje. Divimo se kreatorima koji su uvek uspevali da prežive i da se održe u modnom biznisu, objašnjavaju Amy i Percy koji sa velikim optimizmom otpočinju svoju drugu deceniju uspeha u tom uzbudljivom poslu.