Miuccia Prada istinski kreira za žene – pri rađanju njenih modela misli se na svaku žensku oblinu, ali tako da poruka koju nosi finalni izgled bude i inteligentna i zabavna. 

“Ja mrzim modu”, rekla je Prada jednom, “ali je i volim, naravno. Svako mora da se obuče, ma koliko bio siromašan, a to kako mi mislimo o sebi i kako stvaramo sebe svakog dana, to je za mene jedna od temeljnih stvari.”

Miuccia je odlučila da uđe u modu 1985. godine kad je ubedila ljude u porodičnoj kompaniji da proizvedu seriju ručnih torbi i ruksaka od crnog najlona, bez ikakvih logoa što je bio presedan u eri preterano upadljivo markirane garderobe.

Tašna “prada” postala je ubrzo predmet koji se mora imati, insajderska oznaka pripadništva krugu onih koji uvažavaju demokratizovanu formu luksuzne robe.

Godine 1992. Prada je prikazala svoju kolekciju Miu Miu (što je i njen nadimak), inspirisanu ličnom garderobom. Sledeće sezone osvojila je medjunarodnu nagradu Američkog saveta za modni dizajn.

Za nekog ko nema nikakvo formalno obrazovanje o dizajnu niti neke krojačke veštine, Miuccia Prada izuzetno vešto barata ekscentričnim i nekonvencionalnim dezenima, oblicima i (često high-tech) tkaninama. A što se tiče poslovnog uspeha, tvrdi da ga nikad ne bi ostvarila da nije bilo njenog supruga i poslovnog partnera Patrizia Bertellija. Vrednost njihove kompanije procenjena je 2011. godine na 13 milijardi dolara, pa zato ne čudi što se Miuccia našla na Forbsovoj listi najmoćnijih žena sveta.