Naslovna | Moda | Dizajneri | Dizajnerski profil: Monse!

Dizajnerski profil: Monse!

foto: Instagram / monsemaison

Iako je prikazao tek dve kolekcije u Njujorku, Mokse je brend koji uživa veliko poštovanje u modnim krugovima, otkrijte zašto su svi poludeli za ovom markom...

Uprkos zajedničkom iskustvu od ukupno 18 godina rada u modnoj kući Oskar de la Renta, dizajneri Laura Kim i Fernando Garcia pri stvaranju sopstvenog brenda Monse odlučili su se za malo hrabriji i moderniji pristup. „Želeli smo da se žene u našoj odeći osećaju dobro i slobodno”, kaže Laura o brendu koji su istinske žene od stila kao što su Amal Clooney i Sarah Jessica Parker nosile i pre nego što je zvanično predstavljena prva kolekcija.

„Lično ne podnosim stege, verujem da žene crpe svoje samopouzdanje iz obrazovanja i u tom slučaju ne moraju da sužavaju struk korsetima, niti da podižu grudi push-up grudnjacima. Sve što mi stvaramo krojeno je da bude opuštenije u struku kako bi se dame osećale ugodno, posebno u večernjim prigodama. Monse žena bezbrižno uživa u svojoj noći.“

Kimova je Oscara upoznala 2002. godine kada je započela stažiranje u njegovoj modnoj kući. Tokom 12 godina rada napredovala je do pozicije dizajnera saradnika pri kreiranju, kao i supervizora dizajn studija. Garcia se, pošto je diplomirao arhitekturu, De la Renta timu pridružio 2009. godine na preporuku biznismena Franka Rainieria. Dok je Laura bila zadužena za dnevni deo kolekcije, on je brusio svoj talenat kreirajući elegantne haljine za veče. 

Uticaj koji je na njih ostavio rad sa Oscarom jasno je vidljiv u Monse kreacijama (brend je dobio ime po Garcijinoj majci). „Mi seksepil ne shvatamo u bukvalnom smislu”, objašnjava Garcia modele čije cene se kreću između 500 i 4.000 dolara, „radimo na drugačijoj definiciji seksepila. Naše haljine diskretno asociraju na svlačenje, na nešto lagano, opušteno, deluje kao da se kopčaju uz pomoć samo jednog dugmeta, ili rajferšlusa.“

Njihove kreacije izuzetno su zrele i promišljene i teško je poverovati da su do sada prikazali samo dve kolekcije. Prva, aktuelna letnja, bila je vatreno krštenje za ovaj modni dvojac.

Uz podršku stilistkinja Kate Young i Erin Walsh vrlo brzo se pokazalo da nije bilo mesta za bojazan, veliki bajeri kao što su Net-a-Porter i Bergdorf Goodman momentalno su prepoznali potencijal novonastale marke. Dodatni podstrek bio je trenutak kada je Jessica Paré iz serije Mad Man na dodelu Emmy nagrada ponela njihovu ružičastu haljinu. 

Kada govore o međusobnoj saradnji, oboje ističu kako je između njih sve teče prirodno i lagano. „Mi smo jedno drugom nadgrađivali ideje od samog početka, ako Kim osmisli neku kreaciju namenjenu za dan, ja ću odmah smisliti kako ona može da funkcioniše i uveče”, otkriva Garcia. Ta fluidna simbioza prisutna je i danas, ali očigledno je i odmicanje od estetike prethodnog poslodavca.

„Monse dizajn nije neuredan, naše kreacije namerno su ostavljene pomalo nedovršene. Želimo da žene koje nose Monse na prvi pogled budu nepretenciozne i deluju kao da su se spremile za pet minuta, a da pri tom izgledaju fantastično.”

Laura i Garcia su otkriće za širu modnu publiku, ali modni znalci su godinama pomno pratili njihov put, tako da ih nije zbunila informacija kako su sada oni zaduženi i za kreacije sa potpisom Carolina Herrera.

Carolina je otkrila koliko se raduje ovoj saradnji koja je počela radom na njenoj pre-fall kolekciji: Laura se nalazi na poziciji starijeg potpredsednika kompanije, dok je Garcia angažovan kao konsultant. 

Bez daljeg, ovo je modni duo na koji neizostavno morate da obratite pažnju. Njihov inovativan ležeran dizajn nosi pravu dozu savremenih trendova, ali i dašak stare elegancije i glamura koji su tako karakteristični za američke dizajnere XX veka.

Savršen miks!

Tekst: Jelena Karakaš

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE