Na pitanje koji je najvažniji cilj koji svojim dizajnom želi da postigne, Milan odgovara: „Usklađivanje komercijalnih zahteva sa željom za dizajnerskim istraživanjem. Modni dizajn jeste jedna od primenjenih umetnosti pa je upotrebna vrednost odevnih predmeta nešto što nikako ne bih mogao da zapostavim.“ Zato je, nakon višegodišnjeg rada za modne kuće kod nas i u inostranstvu, u decembru 2013. godine osnovao svoj brend. 

Kvalitet stavlja ispred kvantiteta. Posebno je ponosan na svoju poslednju kolekciju koju je na podu svog stana sam modelovao. „Kada imaš potpunu kontrolu nad svojim dizajnom, osećaj je više nego dobar; odgovornost je veća, nivo stresa takođe, ali ispunjenost i zadovoljstvo rezultatima intenzivniji su u poređenju sa pređašnjim.“ Ova kolekcija od klasičnog i lamiranog džinsa za njega je predstavljala izazov na više nivoa: pomak od klasičnog stila koji je obeležio njegov dosadašnji rad i poigravanje krojem i volumenom, kako bi komadi dobili ležeran pečat. 

Diskretno pomeranje konstrukcije i blag kolorit jesu motivi koji se u njegovim kreacijama stalno javljaju, a haljina je komad koji uvek iznova usavršava. „Ona predstavlja polaznu tačku, temelj svake moje kolekcije,  komad na kojem razrađujem osnovnu ideju.“

Nadahnuće ne nalazi u konkretnim osobama ili predmetima i delima, već u fragmentima svog okruženja, linijama i pokretima. Budući da je crtač, možda je linija najtačnija definicija njegove inspiracije. 

Budućnost vidi u svoje dve strasti: u razvoju brenda odeće i aksesoara Zejak i ozbiljnijem posvećivanju modnoj ilustraciji i organizovanju samostalne izložbe. ELLE od njega ne očekuje ništa manje.

Tekst: Manda Javorina

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija