Koliko je čuvena sama serija, toliko su verovatno čuvene i Manolo Blahnik cipelice zbog kojih je Carrie toliko puta bila na ivici bankrota. Možda vam nije poznata informacija ali potražnja za ovim modelom potpetica poznatog španskog dizajnera, porasla je za 10 puta tokom emitovanja serije.

Međutim, serija se završila, potom i jedan, pa drugi film i slava moćnih potpetica sa svetlucovaom kopčom polako, ali sigurno odlazila je u zaborav.

Tako je makar bilo sve do ove sezone, kada je njihov povratak nadmašio i neke omiljene nam trendove.

Ono što je pak najzanimljivije jeste to što za svoju povratničku slavu Hangasi model sa Manolo Blahnik potpsiom, može zahvaliti ni manje, ni više, no drugoj modnoj kući i to jednoj od trenutno najuticajnijih - BALENCIAGI.

Naime, kada su Balenciagi za prethodnu jesenju sezonu lansirali jarko ljubičaste satenske salonke sa upečatljivim kristalnim detaljima duž čitave cipele, svet je načisto poludeo za ovim modelom.

Upravo tada i žeđ za ovim stilom zvanično je probuđena.

Svetskim modnim inflenserkama nije trebalo dugo pre no što su se dosetile još jednog modela od satena, upadljive boje i još upadljivijeg detalja načinjenog od sjajnih kamenčića.

Tako su Hangasi štikle Manolo Blahnika sasvim slučajno zapravo postale mlađa sestra i mirnija verzija Balenciaginih salonki.

Naravno, nije trebalo mnogo ni trugim modnim kućama da shvate za kojim trendom vlada glavna pomama, te su tako brže bolje i Gucci, Roger Vivier i Miu Miu predstavili svoju verziju ovog efektnog modela.

Trenutno su društvene mreže praktično prekrivene svim vrstama obuće koje na sebi poseduju neku sjajnu, šljokičavu kopču. 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/