Upravo tako, ako je Amal uspela da iskombinuje svoj outfit uz tako jak statement komad, onda je cilj pripadati grupi fashion pionira. I luksuzne modne kuće svoje najpopularnije modele lansirale su na tržište u ovoj nijansi.

Tako je Balenciaga najprodavaniji model poluotvorenih čizmica obnarodovao u beloj boji, iconic Chloé, Susanna, takođe, a Céline je svoje već špicaste salonke plasirao kao evergrin dvadeset prvog veka. Kreativni direktor modne kuće Gucci, Alessandro Michele, koji trenutno diktira i šta će se doručkovati u modnoj sferi, uz sav print, šljokice, cveće ipak je umirio svoju kolekciju belim cipelama koje podsećaju na štiklice za tango...

Tu su takođe sve popularniji cowboy modeli koje nam brendovi poput Isabel Marant i Toge takođe predstavljaju u šljašteće beloj. Dakle, bez straha, belo je lepo, nežno, pročišćeno i hrabro! 

Tekst: Ana Ostojić

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Kada je Amal Clooney ponela bele Chloé čizmice svima je postalo jasno da se trend belih cipela lagano, možda čak i previše stidljivo, ušunjao na vrata mode. Ok, bela cipela treba da izgleda skupo, mora biti od kvalitetne bele kože i savršeno dizajnirana, ali čak i tada je smelost poneti je.