Da nas je neko pitao koji brendovi imaju najjaču armiju fanova na društvenim mrežama, bili smo sigurni da znamo koji dizajneri su u pitanju! Odmah su nam pali na pamet Manolo, Stuart, Christian, Jimmy, kad ono, bili smo u krivu od starta!
Jer, nedavno istraživanje provedeno na mrežama poput Twittera, Facebooka i Instagrama pokazalo je kako su manje poznati dizajneri cipela koji imaju daleko pristupačnije cene daleko veći magnet od high-street brendova.
Ne uzimajući u obzir super popularne brendove poput Nikea i Adidasa koji u svojoj ponudi imaju patike, ali i mnogo širu ponudu većinom sportske odeće, istraživanje se koncentrisalo na one brendove koji u ponudi imaju mahom cipele.
Svim ovim brendovima pored atraktivnih modela cipela je svojstven visoko razrađen imidž kao i estetski privlačne fotografije koje su i onako temelj popularnosti na ovoj društvenoj mreži.
Pa, ko je u top 4?
1.Steve Madden
2. Sam Edelman
3. Keds
4. Ugg Australia
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti