Ako bismo morali da izdvojimo jednu stvar koju ne volimo kada je shopping u pitanju, to bi definitivno bilo vraćanje kupljenih stvari. A to se izgleda najčešće dešava kada je obuća u pitanju. Ne samo da se desi da budete razočarani time što je kupovina cipela bila potpuni neuspeh, nego i činjenicom da morate da prolazite kroz situaciju vraćanja istih, zbog kojih ste pre samo nekoliko dana bili toliko uzbuđeni. 

Zbog toga su prodavci obuće odgovorili na dva pitanja: Koje su to najčešće greške prilikom kupovine cipela i zbog čega najčešće one budu vraćene?

Greška #1

Pogrešan broj cipela

Razlog broj 1 za vraćanje obuće je pogrešna veličina. Iako je ovo jedan od najočiglednijih razloga, on ponekad može da bude van svake kontole. Žene često žure i ne obraćaju dovoljno pažnje tokom same kupovine, dok se dešava da ih neke kupuju bez da ih probaju prvo. Ukoliko naručujete online, savet koji su prodavci dali jeste da pogledate sizing chart. Takođe bi bilo dobro da pročitate komentare žena koje su već obavile online kupovinu nekog brenda. (foto: Net-a-porter/Aquazurra)

Greška #2

Neudobne cipele

Pre nego što vratite cipele zbog toga što ste shvatili da su veoma neudobne ili bilo kakvog drugog diskomfora, pokušajte da nađete način da sami rešite problem. Dajte im još jednu šansu, kupite silikonske uloške, odnesite ih obućaru na intervenciju... Ukoliko ništa od toga ne uspe, onda ih vratite nazad. (foto: Net-a-porter/Zara)

Greška #3

Impulsivna kupovina

Prema podacima prodaje iz Barney’s radnji, većina žena vrati cipele, jer su jednostavno promenile mišljenje o njima kada su došle kući. Da biste osigurali sledeću kupovinu, predlažemo da kada vam se svide neke cipele, malo razmislite o njima pre nego što odlučite da ih kupite. Ukoliko i dalje razmišljate o njima nakon nedelju dana, onda zaslužuju da zauzmu mesto u vašoj kolekciji obuće. (foto: Net-a-porter/Tibi)