Wheat is Wheat is Wheat ime je izložbe dizajnera Paddya Merguia koja obuhvata svakodnevne proizvode "presvučene" u poznat dizajn vrhunskih modnih i kozmetičkih brendova.
Kombinovanjem pakovanja naših najosnovnijih artikala sa vrednostima prestiža i luksuza, Peddy Mergui istražuje dinamičke i često nejasne etičke granice dizajna u potrošačkoj kulturi. Kroz ovu izložbu, autor je pokušali da istakne izazove koje dizajner ima kada se radi o zadatku promovisanja ekonomskih interesa, a ipak ostajući veran sopstvenom moralnom kompasu.
Kao vlasnik dizajnerske firme i kao profesor dizajna na Holon Institute of Technology, Peddy Mergui ima preko 20 godina praktičnog industrijskog i akademskog iskustva u svetu dizajna i brendiranja. On je vodio značajne i raznovrsne reklamne kampanje, kao i širok spektar projekata koji uključuju brendiranje, pakovanje i percepciju proizvoda.
Da li biste li vi kupili mleko dizanijrano od strane Applea, Prada brašno ili Chanel hranu za bebe? Imamo na umu nekoliko poznatih ličnosti koje sigurno bi!
Pogledajte galeriju 10 zanimljivih transformacija svakodnevnih kuhinjskih namirnica.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti