Naslovna | magazin | Lady‘s lunch

Lady‘s lunch

Duška me je pozvala i rekla: „Hajde da pričamo o poslu“, a ja sam se zbunila. Znam li dovoljno? Ali, sve i da imamo više sreće u ljubavi, pozvale smo gošće koje imaju pametnu karijeru u precizno nalakiranom noktu.

U luksuznom i smirenom ambijentu Salona 1905, na prvi poslovni razgovor od koga niko nije strepeo došle su Manja Grčić, direktorka medijske kuće Antenna group u čijem sastavu je i Televizija Prva, Nada Miletić Nevajda, direktorka međunarodne farmaceutske kompanije Eucerin u Srbiji i Olivera Stojanović, osnivačica i direktorka firme Absolut Time koja na naše tržište donosi luksuzne brendove satova i nakita. I Duška i ja. Naručile smo  foie gras za dobar dan, a rižoto od bebi graška i nane, losos na pari i brokoli sa bademom najavili su aprilsku temu - Working Girl. Dogovorile smo se jedno - nećemo govoriti o „ženama u biznisu“, nećemo o ženama govoriti kao o marginalnoj grupi, pričaćemo o poslu iz ženske perspektive koja, htele mi to ili ne, obavezno uključuje i stres pred velikim filozofskim pitanjem „Šta da obučem?“

Duška: Htela sam ovo da pitam na kraju, ali Manja mi je promenila koncepciju  jer je počela da priča o ispravljenoj, isfeniranoj kosi, pošto je, kad je kovrdžava ne shvataju ozbiljno. Da li je zaista dovoljno obući strogi kostim ili muško odelo?  Angelina je u prošlom broju rekla da čizme ne čine humanitarku. Kako se vi (s tim) nosite?

Manja: Po nekim generalnim standardima, jako mlada sam ušla u biznis i sa 27 godina već sam imala poziciju zamenice generalnog direktora. Uvek sam mislila da treba da izgledam starije, ozbiljnije, da me ne bi smatrali klinkom. Sada me niko ne smatra klinkom, ali i dalje verujem da kovrdžava kosa daje neozbiljnost. A svesna sam da nije tako.

Kompletan članak čeka vas u aprilskom broju koji je u prodaji od 22. marta.


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE