Naslovna | magazin | Influenseri

Influenseri

Da li sarkastična preporuka: „Take a selfie fake a life“ i dalje predstavlja osnovu web preduzetništva ili se prešlo na dobru staru kompenzaciju pita se Branislava Kostić.    

Odavno više nije tajna da ne živimo „sa“, nego „u“ i „na“ mobilnim telefonima. Ako nešto nije na društvenim mrežama, nije se ni desilo.

Podjednako se prate predsednički izbori kao i stvaranje tetovaže drugarice iz osnovne škole. Kompanije su na vreme shvatile gde je fokus i tamo prebacile većinu svojih aktivnosti. U skorijoj prošlosti suvereni gospodar reklamnog prostora na internetu bio je Google AdWords, ali su potrošači postali zasićeni klasičnim oglašavanjem, pa je firmama mnogo teže da proguraju sponzorisani sadržaj. Traganje za autentičnim, iskrenim, poštenim, preporukama „iz prve ruke“ i ličnog iskustva je konstantno.

Influenseri se zato vrlo brzo i sigurno pomeraju u centar fokusa ljudi, pa i marketing planova mnogih kompanija. Prema istraživanju firme L2 koja se bavi digitalnim strategijama i proučavanjem svih aspekata virtuelnog sveta, ulaganje u infulensere u ugovorima će do kraja 2019. godine prevazići dve milijarde dolara. Sasvim je normalno očekivati da će Instagram, Facebook, Snapchat i Youtube želeti deo tog kolača s obzirom na to da su oni kanali kojima protiče sav taj sadržaj.

Dodatno će unaprediti svoje algoritme tako da će sve što preko njih ide morati da plati putarinu. A tu prolazi zaista svašta. Veliki brat zvanično se preselio u mobilne telefone. Reality show dešava se na storijima društvenih mreža 24/7, a influenseri su postali pravi mali mediji, tj. video programi na kojima su uredno zastupljeni redovan i epp sadržaj.

Kompletan članak pročitajte u martovskom broju koji je u prodaji od 22. februara.


KOMENTARI
Još iz kategorije magazin
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE