Nesvakidašnja i kreativna Cosmo priča nastavila se u partnerstvu sa Telenorom i ove godine, a festival je podržao i Gorki List.
Ekipa Cosmopolitana je drugi put za redom organizovala izložbu “Moje kreativno Ja”, koja je kasnije prerasla u žurku i druženje sa kreativcima i mentorima koji su uživali u Gorkom listu. Multimedijalni koncept postavke, održane u poznatoj beogradskoj galeriji Štab, oduševio je sve ljubitelje umetnosti.
Cosmopolitan je ponovo potvrdio povezanost sa millennial generacijom, nošen njenom beskonačnom energijom originalnih ideja i inovacija.
Izložba Moje kreativno Ja pripremana je više meseci. Potencijalni učesnici postavke postajali su vremenom sve inspirisaniji i kreativniji, da bi se na samom kraju došlo do izbora od 152 kandidata koji su svi zajedno poslali blizu 400 fantastičnih radova.
U najuži krug ušlo je 38 kandidata, odnosno kreativnih rešenja, koji su svojom raznovrsnošću doprineli da se svi osete počastvovano na samoj izložbi.
Radovi su bili podeljeni u 5 kategorija: zlatna, koralna, purpurna, neon i azurna. Azurna Telenor kategorija je bila pravi pokazatelj koliko se digitalizujemo iz godine u godinu i kako se i umetnici sve više okreću aplikacijama kako bi izrazili svoju kreativnost.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti