Posetioci su uživali u kupovini omiljenih brendova po sniženim cenama i bili su deo najbolje zabave u gradu! 

Tokom Ušće šoping festivala radnje su davale specijalne popuste na aktuelnu kolekciju jesen-zima preko celog vikenda. Osim u popustima, posetioci su uživali u šoping igrici i muzičkom nastupu DJ-a.  Takođe, magazin Sensa je organizovao interaktivne radionice i predavanja, koja su izazvala veliku pažnju posetilaca.

Magazin Cosmopolitan je pripremio pravu poslasticu za dame koje vole popularan selfi. Svoju kreativnost mogle su da pokažu na delu na konkursu Como Selfie Star. 

Za muškarce je bilo organizovano slikanje za naslovnu stranu magazina Men's Health. Osim toga, za one s takmičarskim duhom organizovali smo takmičenje u ubacivanju trojki.

Proteklog vikenda u Ušće Shopping Centru održan je veliki šoping festival, u okviru kampanje Ušće sezone osmeha.