Naslovna | Lifestyle | Kultura | Šta se promenilo: Zašto se Playboy vraća nude fotografijama?

Šta se promenilo: Zašto se Playboy vraća nude fotografijama?

foto: Instagram/playboy

Nakon svega godinu dana, čelnici čuvenog magazina odlučili su da se vrate starom načinu plasiranja slika, a sin Hugha Heffnera ima zanimljivo obrazloženje za ovu odluku.

Playboy je u ovo doba prošle godine stavio tačku na svoje višedecenijsko prikazivanje žena kao seksualnih objekata, da bi to kasnije zamenio polovično golišavom slikama. U pokušaju da se modernizuje u politički sve svesnijem svetu i za sebe nađe mesto u ulozi "polu-odevenog" časopisa dok je internet prepun golišavih slika, Playboy je "pokrio" grudi i intimne delove i ovim činom proglasio kraj golotinje u magazinu koji se proslavio upravo zbog obnaženih fotografija devojaka.

Razlozi za vraćanje na staro su sasvim razumljivi. Naime, prodaja je dodatno opala nakon prelaska na ovu "polovičnu golotinju".

Kako Huffington Post izveštava broj čitalaca je već bio na broju od 800.000 kada je proglašena zabrana, a od tada je prodaja nastavila pad i to do brojke od 700.000, krajem prošle godine."

"Prvi ću priznati da je način na koji je časopis predstavljao golotinju bio zastareo, ali sama golotinja nikada i nije bila problem jer ona to jednostavno nije. Danas vraćamo svoj identitet i ponovo postajemo ono što smo bili", izjavio je u zvaničnom obrazloženju Hugh Heffnerov dvadesetpetogodišnji sin Cooper i novi kreativni direktor Playboya.

I znate šta? U pravu je.

Heff junior kaže da golotinja kao takva nije problem. I nije. To je zaista istina, problematično je predstavljanje kroz muški pogled. Ali i u kontekstu članaka o automobilima i sličnim temama koje su obradili muškarci, na jedan pomalo subjektivan način.

Međutim, promene u posmatranju obnaženosti kroz druge oči, već su vidljive. U poslednje vreme Instagram stranica ovog brenda slikovito je predstavila svoju poentu. I da, shvatili smo: golotinja je lepa i može biti presudna u umetnosti.

Da li bi ove slike i kulturna baština bili to što jestu bez vidljivih bradavica i ostalog? Moramo priznati da su zaista odlično objasnili svoj stav.

I, kako će onda Playboy izlečiti objektifikaciju na svojim stranicama?

Čini se da je ženama u novoj verziji časopisa data veća platforma za izražavanje i da je to as u rukavu koji Playboy trenutno ima, a sa kojim mudro planira da odigra novu ulogu u svetu mileniumaca.

Kako Playboy uz pomoć žena pokušava da vrati  staru slavu, otkrijte na nerednoj stranici:

Nastavak na stranama: 1 2 »

KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE