Iako su modne piste i dalje primarna mesta za dizajnere i njihova predstavljanja onoga što su uradili, sve češće se u okviru promocija i novih modnih kampanja pojavljuju i video materijali.

Pokretne slike pružaju više mogućnosti i samom brendu i dizajnerima, a ono što ostaje zapamćeno među publikom je specifična estetika svakog videa, koji se kasnije može reciklirati ili prearanžirati za neke nove sezone – što jeseni i zime.

Oni koji uživaju u ovakvim vidovima prezentacija modnih kolekcija, verovatno uvek sa novim nestrpljenjem iščekuju da vide ko će biti zaštitno lice, a ko režirati ovakav film. Oni mogu imati izuzetno razrađen scenario i bogatu priču, ili samo kratke napomene koje se tiču atmosfere i glavne ideje koja bi trebalo da provejava svakim kadrom.

Pogledajte 5 najzanimljivijih filmova snimljenih u 2015. godini o kojima se nije previše pričalo:

Gucci Cruise 2016, Glen Luchford 

Za dobro upućene u svakodnevne događaje iz oblasti mode, ime Alessandro Michele nije nepoznato, i malo je onih koji bi mogli da kažu da su imali uspešnu godinu kao on. Vidimo da planira da napravi pravi mali stilski zaokret u modnoj kući čiji je najvažniji deo, a reklamu kojom to i zvanično objavljuje pokazano je kako će Gucci linija u 2016. biti upadljiva i luskuzna.

Christian Dior- Secret garden, Steven Klein feat Rihanna

Rihanna je postala i zvanično prvo modno lice tamne kože za modnu kuću Dior, a pored toga ove se godine dosta bavila modnim poslovima, od saradnje sa Pumom, do prvenca na Nedelji mode. U svemu ovome Dior zasigurno i ima i vidi širu sliku…

Miu Miu- Subjective reality, Gordon Von Steiner 

Intelektualni i konceptualni pristup modi od početka je izdvojio Miucci Pradu od drugih. Takav je slučaj i kada je u pitanju sestra kompanija Miu Miu, gde je ideja bila da se u jeftinom i svakodnevnom okruženju prikaže nešto što aludira na posh. Obratite naročito pažnju na takozvane Miu Goth devojke, koje šetkaju nonšalantno ulicama, a kada ogladne svrate u lokalni Burger restoran!

Kenzo- Here now, Gregg Araki

Reditelj ovog modnog filma je kultni Gregg Araki, a Kenzo je više vlasnik prava i ideje, nego samo modna kompanija koja želi da njeni proizvodi izgledaju dobro na malom ekranu. Kenzo za temu bira – seks, seksualnost i religiju, ali delimično i duh kao i modu ranih devedesetih.

Alexander Wang AW15, feat Ayabambi   

Dinamičan modni video prikazuje plesačice koje su vam moguće poznate iz stvari Bitch I’m Madonna. Japanski plesni duo AyaBambi sasvim slučajno je postao deo velike modne priče, i zaštitno lice ove modne kuće.

Izvor: citymagazine

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija